Quantcast

HBO Europe je v Klubu Transparency International

| redakce | tisk

Nedávno HBO Europe s. r. o. odvysílalo poslední díl nejnovějšího seriálu Mamon, který podle norské předlohy pro českou pobočku HBO natočil režisér Vladimír Michálek.

Tento šestidílný thriller se stal divácky absolutně nejúspěšnějším titulem v historii vysílání českého HBO - jen první díl seriálu zhlédla více než polovina jeho předplatitelů. Velký podíl na enormním diváckém zájmu měla kromě pozitivních recenzí také online aplikace HBO GO, která zpřístupnila vždy jednu epizodu o týden dříve oproti klasickému lineárnímu vysílání.

Zvýšení povědomí o této unikátní službě, kterou lze využívat na webu a aplikacích napříč zařízeními, byla jednou z cílů kampaně seriálu. Tímto netradičním způsobem komunikace a legální distribucí prémiového obsahu, nastavilo HBO v Čechách zrcadlo, současným (obchodním) modelům v této oblasti. Naznačilo tak i vlastní posun do prostředí samostatné digitální distribuce, ke které směřuje.

Mezi další linky kampaně patřila výrazná aktivita na sociálních sítích, včetně zapojení osobností z řad investigativních novinářů a dále pak hra, která své hráče zapojovala do děje příběhu Petra Vlčka, hlavního hrdiny seriálu Mamon.

Logickým vyústěním aktivit spojených s thrillerem Mamon je vstup české pobočky HBO do Klubu Transparency International, neboť boj proti korupci je jednou z priorit této společnosti.

Daniel Klička, Country Manager HBO Europe s. r. o. v Čechách k tomu dodává, “Transparentnost hospodaření, jakož i boj s korupcí patří k základním hodnotám naší společnosti. I proto je nám takové spojení blízké. Tím více v tuto chvíli, kdy byl uveden Mamon. Jde o ideální přechod tématu nejen do nově pojaté marketingové kampaně, ale i do našeho reálného pracovního života. Jsme rádi, že můžeme být první mediální společností v Čechách, která se stává členem Transparency International a věříme, že nás ostatní budou opět následovat.“

zdroj: HBO





Reklama




Vybrané články