Quantcast

ÓČKO na Valentýna redesignuje mobilní aplikace

| redakce | tisk

Současné tři verze jednotlivých hudebních kanálů ÓČKO, ÓČKO GOLD a ÓČKO EXPRES budou sloučeny do jednotné verze pod hlavičkou červeného ÓČKA. Přesně na den sv. Valentýna, tedy 14. 2., vypustí ÓČKO zásadní aktualizaci svých mobilních aplikací, které budou nově integrovány do jedné platformy.

Aktualizovaná verze pro iOS a Android nabídne u každého z kanálů živý audio i videostream. Uživatel tak má pod palcem možnost jednoduchého a rychlého přepínání mezi jednotlivými kanály. Novinkou na mobilních verzích je funkce přehrání při uzamčeném display, u Ipadů přibyla vychytávka v podobě možnosti zmenšení obrazu během prohlížení ostatních stránek.

ÓČKO na Valentýna redesignuje mobilní aplikace
▲ ÓČKO na Valentýna redesignuje mobilní aplikace

Výhodou je i dynamická struktura platformy, která umožňuje pružně upravovat a přidávat funkční i designové elementy podle aktuálních potřeb.

Aktualizace převlékne mobilní aplikaci, kterou si doposud stáhlo více než 700.000 uživatelů do daleko jednoduššího a dynamičtějšího módu. Rozhraní aplikace je intuitivní a uživatelsky přívětivé. Uživatel se může jedním stisknutím dostat na konkrétní obsah na webu ÓČKA, který nabízí široké spektrum zábavy, novinek a videí,“ popisuje uvedení aplikace Filip Vážanský, výkonný ředitel ÓČKA. „Aplikace je jednoduchým prostředkem, jak mít stále ÓČKO u sebe,“ dodává.

zdroj: Óčko





Reklama




Vybrané články