Quantcast

Atmedia dnes spouští testovací HbbTV kampaň

| redakce | tisk

Mediální zastupitelství Atmedia dokončilo přípravy na spuštění své první kampaně s využitím platformy HbbTV. Pilotní kampaň startuje na vybraných tematických stanicích již dnes, 26. února.

Atmedia se rozhodla rozšířit svou obchodní nabídku o interaktivní platformu HbbTV a využít její komerční potenciál. Mediální zastupitelství ve spolupráci se společností Digital Broadcasting a Prague Digital TV spouští 26. února první HbbTV kampaň. Technickou stránku projektu v podobě tvorby aplikace má na starosti společnost Mautilus. Pilotní kampaň bude probíhat na terestricky šířených stanicích z portfolia společnosti, která je obchodně zastupuje. Konkrétně jde o stanice Relax, Rebel, Retro, Kino Svět a TV Praha.

V HbbTV vidíme velký komerční potenciál a věříme, že se pilotní projekt setká s úspěchem jak na straně televizních stanic, tak na straně klienta. HbbTV chceme postupně realizovat také na dalších tematických stanicích, které zastupujeme“, sdělila Iva Pantůčková, obchodní ředitelka Atmedia.

Mediálnímu zastupitelství se podařilo pro pilotní projekt získat významného klienta, kterým je automobilka Hyundai. V rámci HbbTV aplikace si bude moci divák prohlédnout interiér vozu Hyundai Tucson, zhlédnout několik zajímavých videí ve videogalerii nebo projevit zájem o testovací jízdu zadáním svého telefonního čísla v aplikaci HbbTV.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články