Široká nabídka DVB-T antén

Programatická reklama v HbbTV s inovaci - obsahové cílení

| redakce | Tisk | názory

Společnost R2B2, která provozuje programatickou reklamní síť Multiscreen, do níž patří kromě internetového obsahu také 8 českých televizních stanic, představuje největší novinku roku 2017 - obsahové cílení reklamy v HbbTV.

Obsahové cílení je známé hlavně z prostředí Internetu. Nyní se však dostává i na televizní obrazovky a rozšiřuje tak možnosti programatického nákupu reklamního prostoru o dlouho očekávanou inovaci. Zadavatelé reklamy mohou zvolit cílení podle kritérií odpovídajících povaze pořadů, které diváci aktuálně sledují. V praxi to znamená, že se reklama začne zobrazovat pouze během pořadů, které zvolenému cílení odpovídají. Zadavatel může vybírat ze žánrů, témat, ale také na základě sociodemografie.
Obrázek k textu: Programatická reklama v HbbTV s inovaci - obsahové cíleníObrázek k textu: Programatická reklama v HbbTV s inovaci - obsahové cílení

Automatizované obsahové cílení výrazně ulehčuje práci pro nákupčí reklamy, kteří museli doposud manuálně vyhledávat v televizním programu a nastavovat několik plánů pro reklamní sdělení. Naše obsahové cílení předchází také tomu, že nákupčí zapomene na některý z pořadů, který může být vhodný pro jeho reklamní sdělení. Dostatečný rozsah žánrů, témat, ale i sociodemografické vlastnosti diváka mu dávají širokou nabídku pro výběr správného publika,“ doplňuje Aleš Sekanina ze společnosti R2B2.

Reklamní sdělení se díky technologii HbbTV zobrazuje na televizních obrazovkách v internetové vrstvě a doprovází tak klasické televizní vysílání. Mezi dostupné reklamními formáty patří bannery a videospoty.

Programatický prodej televizní reklamy v HbbTV odstartovaly v roce 2016 společnosti R2B2 a Hybrid, které zároveň uzavřely generální partnerství. Dnes společně rozšiřují své portfolio televizních stanic a vylepšují možnosti inzerce na televizních obrazovkách.

zdroj: R2B2

názory čtenářů