IFC Media zastupuje Playboy TV. Bude v HD rozlišení
| redakce | tiskKanál Playboy TV se rozhodl pro expanzi a rozvoj svého působení na evropském trhu využívat služeb mediální společnosti Marc Dorcel. Od 1. května bude hlavním úkolem této společnosti posílení značky, produktů a mediálních služeb.
Mezi hlavní aktivity v Evropě (s výjimkou Velké Británie, Portugalska a Španělska), Africe a na Středním východě bude distribuce programu pro dospělé Playboy TV Europe, včetně přechodu na HD rozlišení.
Na českém a slovenském trhu bude stanici Playboy TV z mediální skupiny Marc Dorcel zastupovat společnost IFC Media. „Našou silnou stránkou je dokonalé poznanie trhu a naše doterajšie pôsobenie v tejto oblasti. Od 1.mája budeme Playboy TV ponúkať našim operátorom a veríme, že táto silná značka našich operátorov zaujme a ponúknu ju svojim zákazníkom
,“ uvedl Jozef Pipek, výkonný ředitel IFC Media.
Kultovní značka Playboy byla vytvořena již v roce 1953. Dnes patří mezi 50 nejznámějších světových značek s více než 18 miliony předplatiteli a 6 miliony příznivci v Evropě a 13 edicemi národního časopisu. Od roku 1982 je provozován i televizní kanál Playboy TV vysílaný do 60 zemí světa.
Playboy TV nabízí divákům celou řadu žánrů, včetně erotických seriálů, reality show, mezinárodních cestopisů a programů ze zákulisí Playboy.