JimJam od 1. srpna s novou grafikou a logem
| redakce | tisk
Dětská stanice JimJam se divákům představí a novým vzhledem a logem. Od 1. srpna bude stanice používat inovované logo, předěly a postavičky ale i nový obsah. Nová vizuální identita bude součástí vysílání ve všech více než sto zemích, ve kterých je možné stanici sledovat.
Nový vzhled byl vybrán z mezinárodní soutěže, které se zúčastnilo 9 agentur z pěti zemí. U konceptů, které se dostaly do užšího výběru, byl proveden průzkum mezi dětmi ve věku 2-5 let. Na vítězném návrhu, který připravila londýnská společnost Wiedemann Lampe, se shodli všichni účastníci průzkumu. Součástí nové vizuální identity je upravené logo, nové postavy, barevná grafika a řada upoutávek.
Grafika, na kterou se malí diváci v České republice a na Slovensku mohou těšit, je jednodušší a čistší než ta dosavadní. Zároveň je nově vytvořena z postaviček Jim a Jam, které doprovází hvězdička Star. V upoutávkách jsou všichni tři hrdinové zachyceni v hravých situacích - s hudebními nástroji, na pláži, ve vaně nebo v cirkusu. Všechny tyto vizuály mají společné téma - zvídavost a představivost předškoláků.
"Jsme rádi, že můžeme našim nejmenším divákům nabídnout nový atraktivní vzhled a pevně věříme, že jim sledování naší stanice ještě více zpříjemní
," říká Marcel Mareš, Country manažer AMC Networks International pro Českou republiku a Slovensko.
Nová vizuální podoba není jedinou změnou, která čeká stanici JimJam v blízké době. Navazuje na ní totiž i doplňování obsahu o nové akvizice. Mezi ty patří především vzdělávací pořady pro nejmenší, které navazují na již zmíněné heslo stanice - “Hraji si a uč se“.
Malé diváky tak čekají pravidelné každodenní hodinové vzdělávací bloky, pořady soustředící se na výuku anglického jazyka i nové příběhy nejoblíbenějších hrdinů jako Noddy, Hurá za hádankou, Kamarád Timmy, Trojčata nebo Lokomotiva Tomáš a přátelé.