Široká nabídka DVB-T antén

PLUSka oslavila 10. narozeniny

| redakce | tisk | názory

Před deseti lety 5. 10. 2008 odstartoval na slovenském televizním trhu druhý program z portfolia JOJ Group. Nová stanice s názvem JOJ Plus byla první z malých stanic největších hráčů na tamním televizním trhu.

Během let se měnilo programové zaměření, vizuál a logo stanice. Nyní program oslovuje mladší diváckou skupinu.

PLUSka se zejména zaměřuje na moderní muže v produktivním věku ale i na samotné dynamické divačky. Programové schéma je sestaveno zejména z populárních akvizičních seriálů a relací, oblíbených původních formátů ale i dokumentárních sérií a velkolepých zahraničních show.

Za deset let fungování na slovenském trhu si stanice vybudovala stabilní pozici. Celodenně i v prime time dosahuje v cílové skupině 12 až54 let nejvyšší podíl mezi všemi malými stanicemi. Daří se ji dlouhodobě dosahovat pozici čtvrté pozice na televizním trhu trhu.

názory čtenářů