Quantcast

308 tisíc zákazníků O2 TV

| redakce | tisk

Společnost O2 měla na konci září 2018 celkem 308 tisíc zákazníků některého z tarifů služby O2 TV (IPTV a OTT )verze), která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele.

Mezikvartálně má služba o 20 tisíc zákazníků více.

Z celkového počtu klientů O2 TV využívá 40 tisíc domácností doplňkovou službu MULTI, která umožňuje sledovat O2 TV na více televizorech najednou.

Na konci září měla O2 zaregistrováno již 673 tisíc zařízení O2 TV.

Jednou z hlavních novinek třetího čtvrtletí 2018 u společnosti O2 bylo představení nové generace set top boxu. Po chytrém modemu O2 Smart Box se jedná o druhé zařízení od O2, které bylo vyvinuto ve vlastní režii.

V průběhu třetího kvartálu začala O2 TV vysílat zápasy nejoblíbenějších sportů. Až do roku 2021 bude exkluzivně vysílat fotbalovou Ligu mistrů UEFA. Od aktuální sezóny až do roku 2023 přinese všechny zápasy hokejové Tipsport extraligy, včetně finále. Dvě utkání týdně z hokejové extraligy vysílá ČT Sport. Díky nové smlouvě vysílá O2 TV po dobu pěti let všechny zápasy z první české fotbalové Fortuna ligy.

Od srpna operátor nabízí nový balíček O2 TV Sport Pack, který umožňuje sledovat exkluzivní stanice O2 TV Sport, O2 TV Fotbal a O2 TV Tenis po dobu třiceti dní za poplatek 199 Kč.

Celkové konsolidované provozní výnosy dosáhly v prvních devíti měsících 2018 výše 28 209 mil. Kč, meziročně o 1,1 % více. V České republice vzrostly mírně o 0,1 % a dosáhly 22 849mil. Kč.

Výnosy mobilního segmentu vzrostly o 1,8 % na 15 081 mil. Kč i přes negativní dopad evropské regulace roamingu a pokračující pokles hlasových výnosů a výnosů z SMS a MMS. Ty byly více než kompenzovány nárůstem výnosů z mobilních dat, finančních služeb a z prodeje zařízení. Výnosy v segmentu pevných linek se snížily o 3,0 % na 7 768 mil. Kč, když pokles výnosů z tradičních hlasových a datových služeb nebyl kompenzován nárůstem výnosů z O2 TV.





Reklama




Vybrané články