Nový Trikolor TV bude odpovídat na hlavní otázky lidstva
| redakce | tisk15. dubna se po celém Rusku konala rozsáhlá kampaň na podporu "Nový Trikolor odpovídá na hlavní otázky lidstva". Cílem kampaně je zjistit, jaké nové služby operátora zlepšují život lidí.
Trikolor dokončil proces přechodu od nelineárního operátora satelitní televize k provozovateli multiplatformního digitálního prostředí. Změněný obchodní model a strategie umožňují vytvářet nové modely spotřeby digitálních služeb prostřednictvím široké škály nelineárních služeb.
Účelem reklamní kampaně bylo představit Rusům nové digitální služby operátora: sledování televize přes internet a satelit na libovolné obrazovce, nelineární sledování televize (převíjení zpět, pauza, sledování od začátku, přístup k pořadům, které se vysílaly v posledních sedmi dnech) a správa bytů nebo domů pomocí on-line služby Trikolor Smart Home.
V reklamách se postavy ptají na otázky, které neztrácejí svůj význam a to ani přes vývoj nových technologií a vznik praktických pomůcek: "Co sledovat?", "Co tam bylo?", "Je možné sledovat na smartphonu?" Trikolor odpovídá na všechny tyto důležité otázky.
Komunikace probíhá prostřednictvím všech mediálních typů - televize, rozhlas, internet, venkovní reklamy a také využití všech vnitřních reklamních zdrojů Trikolor (info bannery, videoklipy).
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:10 Jak si nevzít princeznu
20:00 Hodný, zlý a ošklivý
20:20 Hell´s Kitchen Česko II (17)
20:15 Kamarádi (78)
20:10 Chlapci a chlapi (10)
20:05 Talkshow Tomáše Magnuska
20:30 Vraždy v Lurdoch
20:10 Ladislav Chudík
20:30 Na nože I.
20:20 Příběh lásky a cti