Nový Trikolor TV bude odpovídat na hlavní otázky lidstva
| redakce | tisk15. dubna se po celém Rusku konala rozsáhlá kampaň na podporu "Nový Trikolor odpovídá na hlavní otázky lidstva". Cílem kampaně je zjistit, jaké nové služby operátora zlepšují život lidí.
Trikolor dokončil proces přechodu od nelineárního operátora satelitní televize k provozovateli multiplatformního digitálního prostředí. Změněný obchodní model a strategie umožňují vytvářet nové modely spotřeby digitálních služeb prostřednictvím široké škály nelineárních služeb.
Účelem reklamní kampaně bylo představit Rusům nové digitální služby operátora: sledování televize přes internet a satelit na libovolné obrazovce, nelineární sledování televize (převíjení zpět, pauza, sledování od začátku, přístup k pořadům, které se vysílaly v posledních sedmi dnech) a správa bytů nebo domů pomocí on-line služby Trikolor Smart Home.
V reklamách se postavy ptají na otázky, které neztrácejí svůj význam a to ani přes vývoj nových technologií a vznik praktických pomůcek: "Co sledovat?", "Co tam bylo?", "Je možné sledovat na smartphonu?" Trikolor odpovídá na všechny tyto důležité otázky.
Komunikace probíhá prostřednictvím všech mediálních typů - televize, rozhlas, internet, venkovní reklamy a také využití všech vnitřních reklamních zdrojů Trikolor (info bannery, videoklipy).
 
  
  Parabola.cz
Parabola.cz Facebook
Facebook Twitter
Twitter











 20:05 Minuty ze StarDance Tour
20:05 Minuty ze StarDance Tour 20:00 100 000 dolarů na slunci
20:00 100 000 dolarů na slunci 20:13 Sportovní noviny
20:13 Sportovní noviny 20:15 Farma Vojty Kotka
20:15 Farma Vojty Kotka 20:10 Sudá a lichá
20:10 Sudá a lichá 20:05 Vítejte ve světě Andrého Rieu II (7, 8)
20:05 Vítejte ve světě Andrého Rieu II (7, 8) 20:30 Čo ja viem
20:30 Čo ja viem 20:00 Família
20:00 Família 20:30 Farma XVII.
20:30 Farma XVII. 20:20 Svatba upírů
20:20 Svatba upírů