Quantcast

Prima sjednocuje svůj hobby segment pod značkou Prima DOMA

| redakce | tisk

Skupina Prima nově sjednocuje svůj hobby segment pod značkou Prima DOMA. Nový projekt zastřešuje hobby pořady v televizním vysílání a dále pak široké online portfolio hobby webů a projektů, k nimž přibyl nový videoportál Prima DOMA.TV a diskuzní fórum Prima RADY.cz.

Další praktickou novinkou pro všechny kutily je produktový srovnávač KUTILO.cz. Celé online portfolio zastřešuje home page projektu Prima DOMA.cz, kterou spustila skupina Prima ve spolupráci se společností Český kutil.cz, s.r.o. Tato společnost zároveň celý hobby segment skupiny Prima obchoduje.

Web Prima DOMA (foto: FTV Prima)
▲ Web Prima DOMA (foto: FTV Prima)

Kutilský web Český kutil.cz (www.ceskykutil.cz), který je na hobby trhu již 11 let, přináší každý den rady a tipy z oboru stavby a rekonstrukce bytů a rodinných domů, vybavení domácnosti, vše kolem zahrady, vybavení dílny a práce s nářadím. Hobby web Prima NÁPADY (www.primanapady.cz), který funguje již od jara 2017, se nadále věnuje oblastem, jako jsou zahrada a pěstování, dekorace do domácnosti, výtvarným technikám, mazlíčkům a nechybí ani DIY návody. Diskuzní fórum Prima RADY (www.primarady.cz) je otevřeno všem, kdo hledají odpovědi či potřebují pomoc a v nejbližší době bude doplněno i o divácké poradny tváří z jednotlivých televizních a online hobby pořadů. Produktový srovnávač KUTILO obsahuje již nyní více než 15 000 produktů a každý den v něm přibývají nové. Zastřešující home page celého projektu Prima DOMA (www.primadoma.cz) pak obsahuje veškerý obsah přehledně setříděný do témat, respektující kutilská a zahrádkářská období v průběhu roku. Pomůže i s výběrem hobby volnočasových aktivit, s přehledem nejrůznějších veletrhů, jarmarků, ale i kreativních kurzů.

Nedělní hobby pořady na televizi Prima sledovalo v prvním pololetí letošního roku průměrně kolem 400 tisíc diváků. RECEPTÁŘ PRIMA NÁPADŮ měl průměrnou sledovanost 388 000 diváků v CS 15+ (share 21,05 %), Vychytávky Ládi Hrušky pak 409 000 diváků v CS 15+ (share 20,54 %). Nejsledovanější epizody obou pořadů v březnu tohoto roku vidělo přes půl milionu diváků v CS 15+.*

Zdroj: ATO - Nielsen Admosphere, živě + TS0-3 TV, ke dni 9. 9. 2019
*530 000 diváků (share 22,88 %) u RECEPTÁŘE PRIMA NÁPADŮ, 504 000 diváků (share 22,94 %) u Vychytávek Ládi Hrušky.





Reklama




Vybrané články