Quantcast

Televize Seznam v portoliu Atmedia

| redakce | tisk

Od 1.1.2021 bude společnost Atmedia zastupovat v prodeji reklamního prostoru další tématickou stanici - Televizi Seznam. Rozšířením portfolia společnost Atmedia pokračuje ve svém zaměření budovat trh tematických televizních stanic a současně vychází vstříc zvýšené poptávce po reklamním prostoru.

Na základě této spolupráce zařadí společnost Atmedia od 1. ledna příštího roku populární kanál Televize Seznam do obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice.

Rozšířením portfolia tematických televizních stanic jdeme naproti potřebám zadavatelů televizní reklamy, kterým přinášíme možnost širšího zásahu. Zároveň jim můžeme nabídnout větší reklamní prostor, po němž je nyní vysoká poptávka,“ přibližuje Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

Televize Seznam v portoliu Atmedia
▲ Televize Seznam v portoliu Atmedia

Televize Seznam působí na českém televizním trhu od roku 2018 a svou programovou skladbou se zaměřuje na celé rodiny. Televizním divákům nabízí domácí i zahraniční zpravodajství, oblíbený publicistický pořad Šťastné pondělí, investigativní Záhady Josefa Klímy a pořad Blanky Kubíkové o osobnostech Moje Místa. Divácky velice oblíbené jsou české klasické filmy, pořad Zahradní proměny, nebo oceněné zahraniční seriály a filmy. Součástí programového schématu jsou i páteční dětské animované filmy a každé ráno a podvečer pohádky Myšák Geronimo a Byl jednou jeden...

Zařazením Televize Seznam do obchodní nabídky Atmedia zjednodušujeme partnerům, zejména mediálním agenturám, plánování a administrativu při nákupu reklamy. Televize Seznam se tak pro zadavatele stane běžnou součástí komunikace se všemi pozitivními dopady jak na mediální, tak na cenové parametry kampaní,“ vysvětluje Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz.

V roce 2021 bude Atmedia prodávat reklamní prostor na celkem 28 tematických televizních stanicích, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Díky rozšíření portfolia osloví její tematické televizní stanice měsíčně 5,8 milionu diváků a zvýší svůj podíl na sledovanosti nad 5 %.

zdroj: Atmedia





Reklama




Vybrané články