Quantcast

Milion zákazníků satelitní platformy MTS TV

| redakce | tisk

Na konci roku 2020 dosáhl ruský telekomunikační operátor MTS hranice jednoho milionu zákazníků placené satelitní služby MTS TV. Počet zákazníků za celý loňský rok se zvýšil o 17 procent.

MTS TV rostla ve všech směrech - ve srovnání s rokem 2019 se zvýšila i celková sledovanost televizních služeb MTS o 31,9 procent.

V roce 2020 byl nejoblíbenějším obsahem satelitní televize MTS obsah pro děti, který představoval 40,8 procentní sledovanost. Podle zástupců provozovatele je to zřejmě způsobeno tím, že téměř celý rok zůstaly děti kvůli pandemii doma. Zájem o dětské programy vrcholil tradičně během letního období, zejména v době sklizně na osobních pozemcích v srpnu a září.

Reklamní kampaň MTS TV (foto: MTS TV)
▲ Reklamní kampaň MTS TV (foto: MTS TV)

Zákazníci MTS v roce 2020 strávili sledováním zábavního obsahu, filmů a televizních seriálů 21,3%, respektive 20,1% z celkové doby sledování televize. Nejsledovanějšími televizními kanály mezi abonenty byly v loňském roce stanice Mult, Dom Kino a History HD.

Hlavními uživateli satelitní televize MTS jsou podle zprávy operátora městští diváci a obyvatelé venkovních osad. 80% klientů tvoří rodiny s dětmi.

zdroj: obob.tv





Reklama




Vybrané články