Quantcast

Změny v managementu skupiny Prima

| redakce | tisk

Skupina Prima má od února dvě změny v managementu. Pozici finančního ředitele skupiny Prima bude nově zastávat Ladislav Musil, který ve funkci nahrazuje Petra Babulíka. Ten se po více než dvacetiletém působení ve skupině GES, do níž patří i FTV Prima, dohodl s vedením na ukončení svého dlouholetého angažmá.

Ke konci ledna tak končí v pozici finančního ředitele i v představenstvu skupiny Prima. Po vzájemné dohodě s vedením odchází ke konci března také Martin Cepek, který na Primě od roku 2013 působil jako Business Development Director. Jeho stávající agendu převezme Lukáš Kubát, který podobnou funkci zastával u společnosti Central European Media Enterprises.

Rád bych jak Petrovi, tak Martinovi moc poděkoval za jejich dlouholeté působení ve skupině Prima. Ušli s námi dlouhý kus cesty a pomohli nám nastartovat transformaci skupiny Prima v moderní mediální dům. Věřím, že nové posily - Ladislav Musil i Lukáš Kubát - přinesou nové zkušenosti do našeho týmu a jako ostřílení manažeři přispějí k naplnění naší dlouhodobé vize stát se inovativními lídry na českém mediálním trhu,“ říká Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.

Ladislav Musil (foto: FTV Prima)
▲ Ladislav Musil (foto: FTV Prima)

Ladislav Musil bude na Primě působit jako finanční ředitel. Ze své předchozí kariéry má s vedením finanční agendy i dalšími vrcholnými funkcemi bohaté zkušenosti. Pracoval například ve společnostech KOH-I-NOOR Mladá Vožice a ZVVZ Milevsko, patřící do skupiny GES, Český rozhlas, Tatra Kopřivnice a jako interim manažer se podílel na několika restrukturalizačních projektech v oblasti výroby a služeb.

Lukáš Kubát (foto: FTV Prima)
▲ Lukáš Kubát (foto: FTV Prima)

Lukáš Kubát bude mít na starost spolupráci skupiny Prima s jednotlivými operátory v České republice i na Slovensku. Svou kariéru začínal ve společnostech Ernst & Young a Deloitte. Posledních deset let pracoval ve společnosti CME, kde se věnoval korporátní strategii a její implementaci v oblasti monetizace obsahu prostřednictvím platforem operátorů a digitálních služeb na pěti trzích střední a východní Evropy.

zdroj: FTV Prima





Reklama




Vybrané články