Quantcast

TVCOM představil aplikace pro smart TV

| redakce | tisk

Streamovací platforma českého sportu TVCOM představila nové aplikace pro chytré televizory LG a Android TV. V březnu oslaví 15 let od svého spuštění, během kterých odvysílala více než 50.000 sportovních přenosů.

Po letošním upgrade mobilních aplikací pro Android a iOS nově přidává TVCOM do své nabídky aplikace pro chytré televizory LG a Android TV. Brzy se dočkají i diváci s chytrými televizemi Samsung. Streamovací platforma nyní pokrývá všechny hlavní obrazovky - desktop, mobilní zařízení i TV.

Diváci mohou sledovat jak přenosy přenášené živě tak kompletní video-archív obsahující více než 20 sportů. Každý týden diváci TVCOMu shlédnou více než 25000 hodin nového sportovního obsahu.

Streamovací platforma TVCOM (foto: TVCOM)
▲ Streamovací platforma TVCOM (foto: TVCOM)

Prioritou TVCOMu je maximálně zpřístupnit český sport divákům. Tuto možnost nyní mají nově i televizní diváci, kteří ocení rozsah sportovního obsahu na největší obrazovce v domácnosti. A zároveň několik desítek tisíc profesionálních i amatérských sportovců všech věkových kategorií jsou tzv. v televizi, jelikož naše platforma pokrývá spoustu sportovních odvětví, včetně menších sportů,“ představuje novinku Michael Kruk, jednatel společnosti TVCOM.

Služba byla poprvé spuštěna v březnu 2007 při zápase juniorské házené. Do současné chvíle bylo odvysíláno více než 50.000 sportovních zápasů o celkové délce přes 100.000 hodin sportovního obsahu při pokrytí více než 30 sportovních odvětví.

Od prvního přenosu jsme ušli dlouhou cestu a stali se etablovanou, stabilní a důvěryhodnou značkou českého sportu. Naše platforma je schopna, v jednom okamžiku, odvysílat přes 250 přenosů a nejsledovanější přenos má přes 100.000 shlédnutí. Potěšilo mě, že právě díky vysoké sledovanosti se kuriozita z našeho přenosu objevila také v pořadu Shaquila O'Neilla,“ shrnuje Kruk.

Nezaměřujeme se pouze na broadcasting - samotné vysílání sportovních utkání, ale naším cílem jsou také doprovodné služby a produkty. Tyto služby jsou určené jak pro sportovce a sportovní týmy tak i pro diváky a inzerenty. Nadále budeme pokračovat v kultivaci a v obohacování sportovního prostředí za pomoci nejnovějších technologií pro divácký komfort, ale rovněž i pro maximální využití našeho video-obsahu v rámci edukativních procesů při rozvoji sportu, “ uzavírá Michael Kruk, jednatel společnosti TVCOM.

Televizní aplikace TVCOM vytvořila karlínská společnost Hybrid Company.

zdroj: TVCOM





Reklama




Vybrané články