Media Club je nejsilnější na trhu rádií
| redakce | tiskMedia Club potvrdil v aktuálních výsledcích poslechovosti Radioprojekt pozici lídra na rádiovém trhu. Týdně zasáhne 64 % posluchačů - svůj podíl poslechovosti opět zvýšil, a to na 41,4 % (nárůst o 0,4 p. b.). Rádio KISS pak pokračovalo ve svém dlouhodobém extrémním růstu - týdně ho nyní poslouchá téměř 900 000 posluchačů.
Media Club zasáhne, podle aktuálních výsledků poslechovosti za 3. a 4. čtvrtletí 2021, téměř 4 900 000 posluchačů v cílové skupině 12-84, oproti komerční konkurenci tak zadavatelům reklamy nabízí o 1 700 000 posluchačů více. Jedná se o největší zásah Media Clubu od roku 2020, kdy začal zastupovat rádia skupiny ACTIVE RADIO.
„Rádio KISS si oproti předchozím výsledkům poslechovosti připsalo dalších 40 000 posluchačů týdně, což nás velmi těší. KISS tím potvrdil, že je nejdynamičtěji rostoucí rozhlasovou stanicí v ČR
,“ říká Jan Čadek, obchodní ředitel divize rádií Media Clubu.
Dařilo se i dalším vlastněným rádiím ze sítě Radio United Broadcasting. Country rádio navýšilo svůj týdenní počet posluchačů o 11 000, čímž překonalo hranici 600 000 posluchačů týdně. Pozadu nezůstalo ani Rádio Beat, které si oproti minulým výsledkům polepšilo o 9000 posluchačů týdně.
Z obchodovaných rádií potvrdilo svou pozici komerční jedničky na trhu Rádio Impuls, které si týdně naladí 1 652 000 posluchačů. Pozadu nezůstala ani další obchodovaná stanice, Evropa 2, která si připsala 96 000 nových posluchačů týdně, a dosahuje tak poslechu téměř 1 500 000 týdně. Svou pozici pak stabilizovala i třetí celoplošná stanice z portfolia Media Clubu, Frekvence 1, s více než 1 000 000 posluchačů týdně.
zdroj: Media Club