Quantcast

Media Club je nejsilnější na trhu rádií

| redakce | tisk

Media Club potvrdil v aktuálních výsledcích poslechovosti Radioprojekt pozici lídra na rádiovém trhu. Týdně zasáhne 64 % posluchačů - svůj podíl poslechovosti opět zvýšil, a to na 41,4 % (nárůst o 0,4 p. b.). Rádio KISS pak pokračovalo ve svém dlouhodobém extrémním růstu - týdně ho nyní poslouchá téměř 900 000 posluchačů.

Media Club zasáhne, podle aktuálních výsledků poslechovosti za 3. a 4. čtvrtletí 2021, téměř 4 900 000 posluchačů v cílové skupině 12-84, oproti komerční konkurenci tak zadavatelům reklamy nabízí o 1 700 000 posluchačů více. Jedná se o největší zásah Media Clubu od roku 2020, kdy začal zastupovat rádia skupiny ACTIVE RADIO.

Share na rádiovém trhu (graf: Media Club)
▲ Share na rádiovém trhu (graf: Media Club)

Rádio KISS si oproti předchozím výsledkům poslechovosti připsalo dalších 40 000 posluchačů týdně, což nás velmi těší. KISS tím potvrdil, že je nejdynamičtěji rostoucí rozhlasovou stanicí v ČR,“ říká Jan Čadek, obchodní ředitel divize rádií Media Clubu.

Dařilo se i dalším vlastněným rádiím ze sítě Radio United Broadcasting. Country rádio navýšilo svůj týdenní počet posluchačů o 11 000, čímž překonalo hranici 600 000 posluchačů týdně. Pozadu nezůstalo ani Rádio Beat, které si oproti minulým výsledkům polepšilo o 9000 posluchačů týdně.

Z obchodovaných rádií potvrdilo svou pozici komerční jedničky na trhu Rádio Impuls, které si týdně naladí 1 652 000 posluchačů. Pozadu nezůstala ani další obchodovaná stanice, Evropa 2, která si připsala 96 000 nových posluchačů týdně, a dosahuje tak poslechu téměř 1 500 000 týdně. Svou pozici pak stabilizovala i třetí celoplošná stanice z portfolia Media Clubu, Frekvence 1, s více než 1 000 000 posluchačů týdně.

zdroj: Media Club





Reklama




Vybrané články