Quantcast

Netflix zvýšil počet abonentů o 1,7 milionu

| redakce | tisk

Během prvního kvartálu letošního roku získala globální streamovací platforma Netflix celkem 1,75 milionu nových abonentů. Službu využívá celkem 232,5 milionu předplatitelů, meziročně o 4,9 procenta více.

Tržby v prvním čtvrtletí vzrostly meziročně o 4 procenta (+8% na neutrální bázi vůči zahraniční měně (F/X)) na 8,16 milionu dolarů. Průměrný příjem z platících zákazníků se za rok zvýšil o čtyři procenta, zatímco ARM (Average Revenue per Membership) (příjem ze streamování dělený průměrným počtem placeného členství děleno počtem měsíců v daném období; číslo nezahrnují daně nebo DPH) pokleslo o jedno procento ve srovnání s prvním kvartálem roku 2022 (+4% na F/X neutrální bázi).

Budova Netflixu. Ilustrační foto (foto: Netflix)
▲ Budova Netflixu. Ilustrační foto (foto: Netflix)

Z regionálního pohledu výsledky Netflixu ukázaly, že tržby UCAN (USA a Kanada) meziročně vzrostly o 8% díky 9% nárůstu ARM. Tržby v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) se meziročně snížily o dvě procenta (+6% na F/X neutrální bázi), především kvůli poklesu ARM o 6% (+1% na F/X neutrální bázi), částečně kompenzováno 4% nárůstem placeného členství.

Tržby v regionu LATAM (Latinská Amerika) meziročně vzrostly o 7% (+13% na F/X neutrální bázi) s 3% nárůstem v ARM (+8% F/X neutrální). Placené členství v tomto regionu pokleslo o 0,4 milionu. Podle Netflixu je to způsobeno velkým nárůstem předplatného ve čtvrtém čtvrtletí 2022, kdy v tomto regionu Netflix získal 1,8 milionu abonentů.

Tržby v regionu APAC (Asie a Pacifik) meziročně vzrostly o 2 procenta (+10% F/X neutrální). Průměrné placené členství se meziročně zvýšilo o 17%. To kompenzovalo 13% pokles ARM (-6% F/X neutrální).





Reklama




Vybrané články