Quantcast

ITV spouští adresnou televizní reklamu

| redakce | tisk

Britská televizní skupina ITV ohlásila spuštění adresné reklamy napříč lineárními televizními kanály ITV2, ITV3, ITV4 a ITVBe v domácnostech s hybridní televizní službou YouView.

Krok umožní poskytovat cílenou reklamu inzerentům v živém vysílání v celkem 1,3 milionech domácností.

Televizní skupina ITV
▲ Televizní skupina ITV

Adresnou reklamu ITV úspěšně testovala 12 měsíců. Během roku bylo nasazeno více než 30 milionů adresovatelných reklam, založených na statistikách z registrací uživatelů ITV.

Jde o první krok v zavádění adresného cílení ITV v živém lineárním vysílání. Doplňuje více než 12 miliard adresovatelných reklamních příležitostí, které již poskytuje streamovací služba ITVX, a rozšiřuje rozsah a dosah sofistikovaného adresovatelného cílení dostupného inzerentům.

ITV bude adresovatelnost reklamy nabízet ve spolupráci se společností Omnicom. Kampaně budou plánovány a řízeny výhradně prostřednictvím Planet V.





Reklama




Vybrané články