ITV spouští adresnou televizní reklamu
| redakce | tiskBritská televizní skupina ITV ohlásila spuštění adresné reklamy napříč lineárními televizními kanály ITV2, ITV3, ITV4 a ITVBe v domácnostech s hybridní televizní službou YouView.
Krok umožní poskytovat cílenou reklamu inzerentům v živém vysílání v celkem 1,3 milionech domácností.
Adresnou reklamu ITV úspěšně testovala 12 měsíců. Během roku bylo nasazeno více než 30 milionů adresovatelných reklam, založených na statistikách z registrací uživatelů ITV.
Jde o první krok v zavádění adresného cílení ITV v živém lineárním vysílání. Doplňuje více než 12 miliard adresovatelných reklamních příležitostí, které již poskytuje streamovací služba ITVX, a rozšiřuje rozsah a dosah sofistikovaného adresovatelného cílení dostupného inzerentům.
ITV bude adresovatelnost reklamy nabízet ve spolupráci se společností Omnicom. Kampaně budou plánovány a řízeny výhradně prostřednictvím Planet V.