Quantcast

T-Mobile má 266 tisíc zákazníků tv služeb

| redakce | tisk | názory

Telekomunikační operátor T-Mobile má na českém trhu již 266 tisíc zákazníků televizních služeb. Během roku 2023 se počet klientů zvýšil o 12,2 procenta.

Televizní platforma T-Mobile TV prošla v loňském roce rebrandingem na Magenta TV. Během roku 2023 přinesla tato OTT/IPTV platforma řadu programových novinek - Premier League na CANAL+ Sport, CANAL+ Action, Voyo, DVTV Extra, Dramox či BBC First.

Budova T-Mobile (foto: T-Mobile)
▲ Budova T-Mobile (foto: T-Mobile)

Počet zákazníků magentového operátora mírně stoupl o 1,6 % na 6,523 milionu. Počet uživatelů předplacených karet klesl o 4,9% na 1,861 milionu.

Počet zákazníků využívajících roaming v červenci a v srpnu stoupl meziročně o 286 712. Během července bylo v roamingu 26 % celé zákaznické báze, v srpnu 23 %. Bodovalo Polsko, Rakousko, Německo a Slovensko. Pětici uzavřelo Chorvatsko, kde návštěvnost oproti předešlým letům poklesla. Průměrně vyčerpá tarifní zákazník za jednu cestu do EU 3,5 GB dat.

Celkové tržby T-Mobile mírně rostly o 1,9 % na 30,695 miliardy korun, ziskovost dle očekávání klesá.

"Budování optické sítě patří k našim dlouhodobým a zásadním investičním projektům - ostatně jde o přípravu infrastruktury pro další rozvoj internetového připojení na následující desítky let. Pevně věříme v postupnou digitalizaci byznysu i dalších oblastí - nejen průmyslu, ale třeba i státní sféry, školství či zdravotnictví," uvedl Vladan Peković, zastupující generální ředitel společnosti T-Mobile Czech Republic, a doplnil: "Vloni jsme v oblasti rozvoje infrastruktury proinvestovali 3,044 miliardy korun."

názory čtenářů




Reklama




Vybrané články