Quantcast

Ve Španělsku lineární FTA tv vysílání dominuje

| redakce | tisk

Většina Španělů (78,4 %) sleduje volně vysílané lineární televizní stanice. Dalších 15,8 % uživatelů využívá video streamovací video platformy a jen 5,8 % diváků placené televizní služby.

Vyplývá to z únorového průzkumu dos30', který vznikl ve spolupráci se společností Kantar Media.

V segmentu streamovacích video služeb (15,8 % share) má největší podíl (4,8 %) globální video platforma Netflix. Druhou nejvyužívanější video službou (4,1% share) je YouTube. Na dalších místech se umístily platformy prime video (2,3% share), disney+ (1% share), HBO Max (0,6% share) a 3,1% share připadá na ostatní video služby.

I z pohledu nejsledovanějších pořadů vše jasně dokazuje, že lineární televize si umí získat miliony televizních diváků. Fotbalový zápas Copa Del Ray: Athetic Bilboa - Atlético Madrid dne 29. února sledovalo na televizi La1 celkem 3,174 milionu diváků. Další zápas Atlético Madrid - Athetic Bilbao na stejné stanici sledovalo 3,088 milionu diváků.

Nejsledovanější pořad "Gran Final FMS International 2024 - CDMX FMS 231" na YouTube na kanále Urban Roonsters sledovalo 24. února jen 284,4 tisíc diváků.

Dalších 258,6 tisíc diváků sledovalo pořad "Premios Esland 3 edición" u streamera Thegrefg na síti Twitch.

zdroj: dos30, advanced television





Reklama




Vybrané články