Skupina Markíza v roce 2024: 346 dní jedničkou na trhu
| redakce | tisk | názoryNa slovenském trhu byla po 346 dní v roce 2024 jedničkou na trhu mediální skupina Markíza se svými programy TV Markíza, TV Doma, TV Dajto, Markíza KRIMI a Markíza KLASIK.
V loňském roce opět posílila svoji pozici lídra slovenském trhu. V hlavní cílové skupině (13 až 54 let) se započtením třídenní odložené sledovanosti dosáhla průměrný celodenní trhový podíl 31,2 procent a konkurenční skupinu JOJ (22,2 %) tak předstihla s rozdílem až 9 procentních bodů.
Dařilo se i samotné TV Markíza, která byla nejsilnější mezi slovenskými tv stanicemi, kde ve stejné cílové skupině zaznamenala průměrný celodenní podíl na trhu ve výši 19,5 procenta. Meziročně tak podíl na trhu stanici se zvýšil o 0,8 procentuálního bodu. Konkurenční TV JOJ (13,1 %) vykázala ve stejném období o 6,4 procentuálního bodu slabší výsledek.
V hlavním vysílacím čase (19:00 až 23:00 hodin) získala skupina Markíza podíl na trhu 32,6 % a konkurenční skupinu JOJ (24 %) tak předstihla až o 8,4 procentuálního bodu. Zároveň si meziročně polepšila o 2,5 procentuálního bodu. Jedničkou na trhu byla skupina Markíza celkem 338 dní v roce a v porovnání s rokem 2023 si tak polepšila o další 4 dní v pozici lídra trhu.
zdroj: Markíza