LG v Evropě prodala 10 milionů OLED televizí
| redakce | tisk | názorySpolečnost LG Electronics (LG) dosáhla významného úspěchu: jako první značka překonala hranici 10 milionů prodaných OLED televizorů v Evropě. Tento milník, kterého bylo dosaženo ve druhém čtvrtletí roku 2025, podtrhuje trvalou důvěru evropských spotřebitelů v OLED televizory LG jako standard pro prémiové sledování digitálního obsahu.
Již více než deset let je LG lídrem v segmentu OLED televizorů, neustále posouvá hranice technologie samosvítících displejů a buduje tradici inovací a výjimečnosti na globálním trhu prémiových televizorů.
Evropská dominance v segmentu prémiových OLED televizorů
Podle globální výzkumné společnosti Omdia dodala společnost LG do dubna 2025 v Evropě více než 10 milionů OLED televizorů. Od uvedení svého prvního OLED televizoru v tomto regionu v roce 2013 LG neustále rozšiřovalo své působení, což dokazují milníky v prodeji:
• 2 miliony kusů v roce 2019
• 4,9 milionu kusů v roce 2021
• 8 milionů kusů v roce 2023
• 9,5 milionu kusů v roce 2024
Jen v prvním čtvrtletí roku 2025 dodala společnost LG v Evropě přibližně 391 100 kusů OLED televizorů, čímž si udržela dominantní tržní podíl 56,4 % a vedoucí pozici na klíčových trzích, včetně Velké Británie, Německa a Francie. V současné době nese logo LG více než každý druhý OLED televizor prodaný v Evropě, což svědčí o bezkonkurenční popularitě značky.
Řada C od společnosti LG, zejména nejnovější model C5, je i nadále nejprodávanějším OLED televizorem v regionu a díky vylepšenému pohlcujícímu zážitku při sledování televizoru je mezi spotřebiteli nejoblíbenější volbou.
zdroj: LG