Quantcast

Minutám regionu televize ZAK v roce 2006 opět vzrostla sledovanost

| redakce | tisk

Podle výsledků měření sledovanosti ATO-Mediaresearch dosáhl v roce 2006 pořad Minuty regionu v západních Čechách průměrného ratingu 8,0 % v cílové skupině 15+.

To představuje navýšení o zhruba 3.000 dospělých diváků denně ve srovnání s rokem 2005, a tedy velmi zajímavý celoroční průměr - 60.000 diváků denně.

V čase 18.43 - 18.54 vysíláme náš zpravodajský pořad zhruba rok a půl. Po celou tu dobu jde sledovanost pomalu, ale zato vytrvale nahoru, a to je to pro nás jeden ze signálů, že o naše regionální zpravodajství mají Západočeši zájem,“ komentuje výsledky výkonný ředitel televize ZAK Jindřich Marek.

K zajímavé situaci došlo po Novém roce, kdy se po změnách ve vysílacím schématu České televize Minuty regionu částečně časově překrývají s Večerníčkem na ČT1.

Jindřich Marek k tomu poznamenává: „Netrpělivě jsme čekali na první letošní data, ale zatím je to více než dobré. V první polovině ledna dosahuje sledovanost našeho zpravodajství rekordních hodnot - ve druhém týdnu sledovalo Minuty regionu v západních Čechách dokonce průměrných 96.000 diváků denně, což je historické maximum. Zdá se, že pro dospělou populaci v našem čase je náš pořad lákavější, než kdy jindy. Na definitivní závěry je ale brzo, diváci totiž ještě nepřivykli všem novinkám na televizním trhu a jejich mediální chování ve večerních hodinách se bude ještě nějakou dobu vyvíjet.“

Mgr. Michal Zátko, W&P,
reklamní agentura, spol. s r. o.

zdroj: PR





Reklama




Vybrané články