Quantcast

O reklamu na CNN je zatím malý zájem

| redakce | tisk

Reklamní spoty českých reklamních zadavatelů se na zpravodajském kanále CNN International měly objevit hned po Novém roce. Zatím se tak ale nestalo. Podle vyjádření zástupců CNN o reklamní spoty na této televizi je zájem.

"S několika klienty v současné době velmi vážně jednáme," potvrdila serveru MaM Zuzana Filipová z české pobočky CNN International. Zástupci se snaží klienty nalákat za cenu reklamního spotu, za 30 sekundový spot v přepočtu zaplatí 68 tisíc korun. Podle dřívějších plánů hodlalo CNN získat zhruba desítku českých reklamních zadavatelů.

Spoty na CNN lákají především na golf a za památkami části světa, na aerolinky, hodinky, auta nebo bankovní služby. V Česku CNN chtělo získat české firmy, které chtějí propagovat své služby nebo výrobky v zahraničí, připomíná MaM.

zdroj: MaM





Reklama




Vybrané články