Quantcast

Propagace ČR na zahraničních stanicích

| Tisk

Přilákat více turistů do České republiky chce nová reklamní kampaň Centrály cestovního ruchu a Ministerstva pro místní rozvoj. Na pěti mezinárodních stanicích se tuto neděli objeví první reklamní spoty propagující Českou republiku jako místo pro ideální dovolenou.

1500 půlminutových reklamních spotů se objeví na evropských okruzích stanic Discovery Channel, National Geographic Channel, CNN International, Eurosport a BBC. Náklady na výrobu a vysílání stály přes 30 miliónů korun. Spoty se objeví pouze na evropských verzích mezinárodních kanálů, neboť Evropa je pro nás z turistického hlediska nejdůležitější.

Reklama představuje Českou republiku jako poklidné místo. V první části uvádí důvody pro dovolenou, ve druhé pak láká turisty.

Podle analytika MAC Consulting Jaromíra Beránka nejde o zbytečně utracené prostředky za propagaci České republiky v zahraničí. Je přesvědčen, že reklama na mezinárodních kanálech přiláká desetitisíce až statisíce nových turistů do České republiky. Reklama se pozitivně projeví i na příjmech ze zahraničního cestovního ruchu.

Propagace země na evropských stanicích není neobvyklá, podobnou reklamní kampaň uspořádalo i zbývajících 9 zemí, které se k 1.5.2004 stanou členy Evropské unie. Česká republika v sebepropagaci nebude tedy výjimkou. Nadále se formou reklamních spotů zviditelňují i současné země EU.



Reklamní kampaň České republiky na evropských programech potrvá do konce května 2004. Po vyhodnocení kampaně se rozhodne, zda se bude opakovat i v příštích letech.

podle ČT

redakce





Reklama




Vybrané články