Moooby TV se chystá na české a slovenské diváky, zatím je určena pro Skandinávii
| Tisk![]() |
Ukázka z vysílání Moooby TV |
"Projekt Moooby TV vznikl jako přirozené pokračování našich podnikatelských aktivit," říká pro server parabola.cz Peter Kolárov ze slovenské společnosti I-Commerce, s.r.o., a pokračuje: "Zabýváme se oblastí vývoje a distribuce mobilního kontentu. Kanál je založen na úspěchu už existujících interaktivních SMS televizních her a aplikací na trhu, které jsou vysílány v různých TV stanicích mimo hlavní vysílací čas, tzv. off prime time."
Moooby TV je zábavně-komerční a zároveň experimentálně-interaktivní televizní stanice zaměřena na čistě mobilní zábavu. Vysílá nekódovaně na satelitu Thor 3 v multiplexu např. s TA3, Music Box či Joj (11823 GHz, pol. H, SR 28000, FEC 7/8) zatím jen v anglickém jazyce pro Švédsko, Norsko a Dánsko. "Už za pár dní si Moooby TV na satelitu budou moci vyzkoušet i diváci na Slovensku, v Česku a Polsku," deklaruje pro server parabola.cz Kolárov.
"V případě většího zájmu ze strany diváků se v budoucnosti uvažuje i o samostatném uplink pro daný trh, a to v lokálním jazyce dané země," prozrazuje výhledové plány Moooby TV serveru parabola.cz Kolárov.
Interaktivní televize je realizována pomocí všeobecně známých mobilních technologií jako jsou SMS a MMS. Financována a provozována je společností I-Commerce, s.r.o. v partnerství s Telenor ASA a více menšími evropskými partnery.
![]() |
Ukázka z vysílání Moooby TV |
Obrazový vizuál je bez přestávky doplněn hudbou. "V blízké budoucnosti bude muzika volitelná přímo divákem na jeho objednávku. Co se týče obsahu TV do budoucna, máme ambiciózní plány. Všichni doufáme, že se nám je podaří realizovat. Chceme vytvořit ojedinělý a unikátní projekt," dodává serveru parabola.cz Kolárov.
Společnost I-Commerce už také kontaktovala českého kabelového operátora Karneval. "Mohu potvrdit, že Moooby TV nás o své existenci informovala. Zatím ale naše rozhovory se zástupci kanálu nás nedovedly k nějakému závěru. Televizi monitorujeme a pozorně sledujeme," říká pro server parabola.cz Jan Hlaváč, mediální konzultant Karneval Media. "Televizi rovněž známe. Nemám ale žádné informace o tom, že by nás oslovila," doplňuje František Malina, tiskový mluvčí UPC Česká republika.
A jak hodnotí Moooby TV Radoslav Augustín, šéfredaktor slovenského mediální serveru Mediálne.sk? "Tato televize je z dalších forem společnosti I-Commerce jak kromě internetových portálů propagovat svoje produkty určené pro mobilní zábavu. Osobně tento interaktivní kanál nepovažuji za televizi jako takovou, spíše je to jakýsi hrací automat. Vzhledem k dosahu televize a konkrétních kampaní v daných zemích se domnívám, že firma, která za projektem stojí, bude spokojená."
Radek Pešout