UPC modernizuje své klientské centrum
| Tisk
Společnost UPC Česká republika, a. s. oznamuje, že v těchto týdnech probíhá restrukturalizace a technická modernizace jejího klientského centra. Ta spočívá v plném převzetí všech služeb dosud poskytovaných klientským centrem bývalé společnosti Karneval a v jejich rozšíření, v navyšování počtu pracovníků a v instalaci nové, velkokapacitní telefonní ústředny.
Tyto změny mají přechodný záporný vliv na možnost přijímat příchozí telefonické hovory. Společnost se proto upřímně omlouvá těm volajícím zákazníkům, kterým vznikly v souvislosti s kapacitními možnostmi klientského centra jakékoliv obtíže.
„Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb,“ přiznává sebekriticky František Malina, ředitel vztahů k veřejnosti. „Počet hovorů roste zejména z lokalit, kde dříve působila společnost Karneval – lidé se zajímají o to, co jim UPC může nabídnout,“ dodává.
Problémy s kontaktováním klientského centra by měly během října a listopadu postupně ubývat, v jejich průběhu bude instalována nová telefonní centrála s více jak 4 násobnou kapacitou. Společnost si pronajala služby externích „call center“, kam směruje nové zájemce o služby a průběžně zvyšuje počet operátorů .Zároveň byla výrazně posílena 24 hodinová služba help linky internetu a digitální televize.
Klientské centrum UPC měsíčně obslouží na 125 000 hovorů, 40 000 e-mailů a 7 500 dopisů od zákazníků Největší počet hovorů se týká možností kombinací a přechodů mezi jednotlivými službami, dotazů souvisejících s digitálním televizním vysíláním a nabídkou nových služeb.
František Malina
tiskový mluvčí
Tyto změny mají přechodný záporný vliv na možnost přijímat příchozí telefonické hovory. Společnost se proto upřímně omlouvá těm volajícím zákazníkům, kterým vznikly v souvislosti s kapacitními možnostmi klientského centra jakékoliv obtíže.
„Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb,“ přiznává sebekriticky František Malina, ředitel vztahů k veřejnosti. „Počet hovorů roste zejména z lokalit, kde dříve působila společnost Karneval – lidé se zajímají o to, co jim UPC může nabídnout,“ dodává.
Problémy s kontaktováním klientského centra by měly během října a listopadu postupně ubývat, v jejich průběhu bude instalována nová telefonní centrála s více jak 4 násobnou kapacitou. Společnost si pronajala služby externích „call center“, kam směruje nové zájemce o služby a průběžně zvyšuje počet operátorů .Zároveň byla výrazně posílena 24 hodinová služba help linky internetu a digitální televize.
Klientské centrum UPC měsíčně obslouží na 125 000 hovorů, 40 000 e-mailů a 7 500 dopisů od zákazníků Největší počet hovorů se týká možností kombinací a přechodů mezi jednotlivými službami, dotazů souvisejících s digitálním televizním vysíláním a nabídkou nových služeb.
František Malina
tiskový mluvčí