Quantcast

TV Doma se mění. Od soboty s novým logem, vizuálem a obsahem

| Tisk

Slovenskou komerční televizi Doma čeká zásadní proměna - od grafiky až po samotný obsah. Změna proběhne již v sobotu 31.3.2012.

TV Doma čekají největší změny v její 2,5 leté historii. Televize původně zaměřená na ženy ve věkové skupině 12 až 54 let se přeformátuje na stanici, která bude atraktivní svým obsahem pro celou rodinu. Se změnou obsahu souvisí i změna loga i vizuálu.

Televize Doma v novém bude určená pro společenských a přátelských lidí, kteří si u televize chtějí oddychnout a relaxovat. Popsala nové zaměřené webu Mediálne.sk ředitelka Centra marketingu TV Markíza a Doma Martika Hrivnáková.


obrázek

Obrázek: Staré a nové logo TV Doma

"Divákom ponúka silné príbehy, emócie, zážitok a najmä vymámenie z reality do príjemného priateľského sveta. Aj keď oficiálna zmena prichádza od 31. marca 2012, televízia Doma sa ako feel good stanica prezentuje už niekoľko mesiacov," uvedla webu Mediálne.sk.

Změny televize podpoří i grafický vizuál. Má být různorodější, dynamičtější, pestrobarevnější a s universální sezónností. "K malinovej a broskyňovej farbe pribudnú fialová, tmavofialová, oranžová, žltá a tmavomalinová. Nová staničná grafika prinesie trendovejšiu typografiu a bude prepojená so systémom Vizrt," uvedla.



Součástí změn bude i nové logo. Stávající symbol srdce místo písmena "o" už totiž nekoresponduje s novou cílovou skupinou. TV Doma už nebude orientovaná výhradně na ženy.

TV Doma vysílá od 31.8.2009 jako druhý kanál CME na Slovensku. V současné době je z pohledu sledovanosti v meziročním srovnání nejrychleji rostoucí stanicí na trhu. K růstu stanice pomáhají především jarní pořady v prime time.

redakce





Reklama




Vybrané články