UPC přináší od 3. září balíček ruských programů
| Tisk
Nový balíček čtyř televizních programů v ruském jazyce představí UPC Česká republika svým zákazníkům od 3. září 2012. Nabídka obsahuje plnoformátovou státní televizi Pěrvyj kanal, na bohatou ruskou kinematografii zaměřené Dom Kino, dokumentární stanici Vremja a hudební program Muzika Pěrvogo.
Zatímco Pěrvyj vysílá plnoformátové programy všech žánrů, specializované Dom Kino je určeno milovníkům současné ruské i světové kinematografie. Vremja nabízí životopisné dokumenty o legendách ruské historie, jakož i dokumenty o pohnutých ruských dějinách či rozhovory se světovými osobnostmi, a to bez reklamních spotů. Program stanice Muzika Pěrvogo je pak orientován na diváky se zájmem o ruskou moderní, zejména popovou a rockovou hudbu včetně živých přenosů z koncertů.
UPC Česká republika uvede doplňkový balíček v ceně 130 Kč měsíčně, v případě internetové objednávky se slevou 50 % na prvních šest měsíců.
Doposud nabízela UPC Česká republika třináct zahraničních stanic, u kterých si klienti mohli zvolit vedle českého jazyka i ruskou zvukovou stopu, např. Eurosport HD, Discovery Channel, Nat Geo HD, Nickeelodeon či Euronews.
UPC Česká republika, s.r.o. je největším českým poskytovatelem placených televizních služeb a širokopásmového vysokorychlostního internetu. Její kabelové sítě jsou v dosahu 1,34 milionu domácností v 370 lokalitách. Služby UPC využívá 1,2 milionu zákazníků. UPC je dceřinou společností Liberty Global, Inc.
Juraj Gerbery
Public Policy Manager
Zatímco Pěrvyj vysílá plnoformátové programy všech žánrů, specializované Dom Kino je určeno milovníkům současné ruské i světové kinematografie. Vremja nabízí životopisné dokumenty o legendách ruské historie, jakož i dokumenty o pohnutých ruských dějinách či rozhovory se světovými osobnostmi, a to bez reklamních spotů. Program stanice Muzika Pěrvogo je pak orientován na diváky se zájmem o ruskou moderní, zejména popovou a rockovou hudbu včetně živých přenosů z koncertů.
UPC Česká republika uvede doplňkový balíček v ceně 130 Kč měsíčně, v případě internetové objednávky se slevou 50 % na prvních šest měsíců.
Doposud nabízela UPC Česká republika třináct zahraničních stanic, u kterých si klienti mohli zvolit vedle českého jazyka i ruskou zvukovou stopu, např. Eurosport HD, Discovery Channel, Nat Geo HD, Nickeelodeon či Euronews.
UPC Česká republika, s.r.o. je největším českým poskytovatelem placených televizních služeb a širokopásmového vysokorychlostního internetu. Její kabelové sítě jsou v dosahu 1,34 milionu domácností v 370 lokalitách. Služby UPC využívá 1,2 milionu zákazníků. UPC je dceřinou společností Liberty Global, Inc.
Juraj Gerbery
Public Policy Manager