Quantcast

Stanice Reality TV mění svoji image

| Tisk

Nový vzhled připravila přední agentura TAG

Reality TVLondýn, 1. listopadu 2002 - Londýnský výrobce a distributor tématických kanálů, firma Zone Vision, připravila změnu image své úspěšné stanice Reality TV. Ve spolupráci s přední agenturou TAG se společnost Zone Vision rozhodla vytvořit moderní a jednotnou image svých kanálů na celém světě.

Agentura TAG se sídlem v Los Angeles patří mezi přední světové (creative brand solutions) kreativní agentury zabývající se značkovou politikou se zkušenostmi s uváděním nových značek zábavního průmyslu. Pro Reality TV připravila balíček on-air grafiky, která odráží městský 2D vzhled s rychlými animovanými střihy.

"Vážíme si toho, že si nás společnost Zone Vision pro práci na svém předním produktu vybrala," řekl Tom Connor, prezident a zakladatel TAG. "Využili jsme toho, s čím Zone Vision slavila úspěch, a dali jsme tomu světový vzhled, který může být efektivně představen ve všech jejích nových zemích."

Úspěch televizní stanice Reality TV společnosti Zone Vision dokazují počty předplatitelů, kterých je více než 16 milionů domácností ve více než 100 zemích světa a nedávné uvedení stanice na Sky Digital ve Velké Británii.



Reality TV zachycuje drama obyčejných lidí, jejichž život se začal ubírat neočekávaným směrem. Ukáže Vám věci, které se skutečně staly: nepředvídatelné, neuvěřitelné a nenazkoušené záběry hrdinských, statečných, zázračných a katastrofálních činů obyčejných lidí, kteří byli vystaveni extrémní situaci.

Chris Wronksi, prezident Zone Vision, k tomu řekl: "Vzhledem k tomu, že jsme se rozhodli s Reality TV vstoupit na celosvětový trh, je důležité, abychom si udrželi neotřelou image. Jsme potěšeni, že jsme na tvorbě a oživení naší současné značky mohli pracovat s přední agenturou působící v oboru televizního designu."

Tisková zpráva





Reklama




Vybrané články