Quantcast

Universal Channel od 5.5. s novým logem a vizuálem

| Tisk

logo Universal Networks International dnes oznámila redesign televizního kanálu Universal Channel, jedné ze svých vlajkových lodí. Přichází s konceptem zábavy, která má charakter a je podpořen novým logem, brand positioningem, vizuálním stylem a sloganem “100% s charakterem”. Novou podobu kanálu diváci poprvé uvidí v neděli 5. května. Dnes o tom informovala společnost TV Consulting, která stanici zastupuje.

Sázíme na náš nový unikátní styl, protože věříme, že silné postavy s charakterem diváky přitahují k jejich opětovnému sledování”, řekl Lee Raftery, výkonný víceprezident marketingu NBCUniversal International Television. “Nové logo, vizuální podoba a slogan “100% s charakterem” jsou jednoduché a intuitivní a umožňují nám oslovit diváky po celém světě a maximalizovat potenciál této globální značky.”

Universal Channel je jako jeden z klíčových televizních kanálů společnosti Universal Networks International dostupný ve 103 zemích a 16 jazycích po celém světě. Redesign kanálu jako místa zábavy se 100% charakterem proběhne také v Asii, Africe, střední a východní Evropě, Rusku, Latinské Americe, Brazílii, Velké Británii a Austrálii.




Nový vizuální styl je výsledkem našeho dlouhodobého přístupu k péči o značku Universal Channel a její další růst v České republice a na Slovensku,” řekl Tariq Syed, generální ředitel Universal Networks International pro střední Evropu. “Tento vývoj značky, spolu s přitažlivým programem, například exkluzivní premiérou seriálu Prozíravost, nám umožní odlišení se od jiných kanálů a další nárůst diváků.”



Ve stejný den, kdy redesign proběhne, se mohou diváci těšit na dva premiérové díly dramatického seriálu Prozíravost. Dále se chystá také pokračování premiérových řad těch nejúspěšnějších seriálů, jako jsou Dobrá manželka, Havaj 5-0, Městečko Haven a Rookie Blue.

Novou vizuální podobu kanálu měl na starosti marketignový tým NBCUniversal International, společně s agenturou Red Bee Media, vítězem mnoha kreativních soutěží, a jedním z nejúspěšnějších TV stratégů Lee Huntem.

redakce





Reklama




Vybrané články