TereBox T2

CNN Prima News startuje kampaň. Buďte u toho!

| Tisk

Multimediální zpravodajská platforma v čele se stejnojmennou televizní stanicí CNN Prima News odhalila první detaily marketingové kampaně. Televizní spoty a prémiové outdoorové plochy lákají diváky: Buďte u toho! Vizuálu vévodí velký mikrofon na modrém pozadí s atypickým trojúhelníkovým nástavcem v barvách CNN Prima News. Kampaň je zatím ve své první fázi a v následujících dnech a týdnech bude významně nabírat na intenzitě. Informovala o tom TV Prima.

Zpravodajský projekt CNN Prima News bude nejen o důvěryhodnosti a rychlosti, ale i srozumitelnosti sdělení informací divákům. A to vše v nejmodernějším zpravodajském studiu ve střední Evropě. Chceme kampaní ještě více umocnit význam uvedení CNN Prima News, protože start vysílání patří mezi přelomové okamžiky. Připravujeme vše s maximální péčí a do nejmenších detailů,“ říká generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.

Hlavní motiv v této fázi kampaně je mikrofon. Ten totiž patří k základnímu vybavení každého reportéra a na obrazovce je jedním ze signifikantních prvků určujících „domovskou“ příslušnost novináře.


obrázek

▲ Obr č. 1 - CNN Prima News startuje kampaň. Buďte u toho!

Jsme si vědomi toho, že tvoříme jednu z nejvýznamnějších marketingových kampaní v historii naší televize, a jsme hrdí, že můžeme být u toho. Na kampani se podílí široký tým našich nejlepších lidí, který je posílen o Petra Závorku, dlouholetého Art Directora ČT24. Poprvé spolupracujeme i s těmi nejprotřelejšími kreativci, kteří se zapsali do historie české reklamy,“ říká marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha.

Kreativní koncept kampaně je z dílny agentury ESPRESOO, v jejímž čele stojí Eda Kauba, dlouholetý kreativní ředitel Euro RSCG, Havas nebo Ogilvy, a Vilém Kabzan. Část kampaně na sociálních médiích pak vznikla ve spolupráci s Ondřejem Hüblem, kreativním ředitelem Saatchi & Saatchi. Základní grafickou výbavu připravovalo americké studio RENDERON, které pracuje pro televizní giganty jako ABC, NBC, FOX a samozřejmě CNN.



Kampaň bude mít několik fází a bude nabírat na intenzitě. Ve fázi teasingu se zaměříme na promo přes všechny naše televizní kanály, doplněné prémiovými outdoorovými plochami a následně i komunikací v dalších online a tiskových médiích, včetně ambientu. Tohle je teprve začátek, to nejlepší ještě přijde, a jsem si jistý, že si diváci nenechají CNN Prima News ujít. Rozhodně se mají na co těšit,“ doplňuje Aleš Pýcha.

CNN Prima News: Multimediální zpravodajská platforma nabídne objektivní, rychlé, přesné a dynamické zpravodajství a servis nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Publikum bude zásobovat nejen vysoce kvalitním domácím zpravodajstvím, ale díky spolupráci s rozsáhlou sítí renomované skupiny CNN bude informovat diváky v reálném čase a z míst, kam se většina ostatních redakcí dostane obtížně, s odstupem, nebo vůbec. To vše ve spojení s jedním z nejmodernějších studií v Evropě s unikátními možnostmi vysílání.

redakce





Vybrané články