Quantcast

Polsko: Nickelodeon získává diváky, Disney Channel je ztrácí

| redakce | tisk

V lednu mezi nejpopulárnějšími tématickými kanály dominovaly televize pro děti. Lídrem v této skupině s mírně horším výsledkem je Disney Channel, který měl v minulém měsíci 1,02 procentní podíl na trhu (v lednu 2010: 1,16 procent).

Další místo obsadily stanice Cartoon Network - 0,88% (před rokem: 0,84%) a Disney XD - 0,77% (0,89%).

Na dalších místech se umístily stanice Eurosport - 0,73% (pokles z 0,88%), AXN - 0,71% (růst z 0,66%), Discovery Channel - 0,65% (pokles z 0,85%), MiniMini - 0,61% (pokles z 0,74%), Viva Polska - 0,58% (pokles z 0,59%), CBeebies - 0,49% (růst z 0,42%), Nickelodeon - 0,45% (růst z 0,29%).

Přehled neobsahuje zpravodajské kanály. Data sestavila společnost Nielsen Audience Measurement.

zdroj: satkurier.pl





Reklama




Vybrané články