Quantcast

Programy Atmedia zvýšily v létě sledovanost

| redakce | tisk

Skupina tematických televizních stanic, zastupovaných společností Atmedia, dosáhla v minulém týdnu nejvýraznějšího podílu na sledovanosti od ukončení vysílání TV Public.

Celodenní podíl na sledovanosti v 31. týdnu dosáhl hodnoty 3,09% v cílové skupině 15 - 54 let. Jedním z divácky nejúspěšnějších období byly všední dny mezi 12 a 15 hodinou, kdy diváci v uvedeném věku věnovali 5,64% času sledování tematických stanic Atmedia.

Programy Atmedia zvýšily v létě sledovanost
▲ Programy Atmedia zvýšily v létě sledovanost

Atmedia zastupuje kabelové a satelitní stanice Disney Channel, Minimax, AXN, Animax, Music Box, Óčko, CS Film, Spektrum Home, DoQ, Film+, FaH, MGM, TV Paprika, Spektrum, Sport 1, Sport 2, Sport 5, Universal Channel, Zone Romantica, Meteo TV a National Geographic Channel.

zdroj: Atmedia





Reklama




Vybrané články