Quantcast

Diváci placených TV jsou spokojenější s TV nabídkou

| redakce | tisk

Výzkum agentury GFK Everything you need to know and more about adult TV viewers in the Czech Republic, který proběhl v letošním roce na robustním vzorku 2500 respondentů ve věku 15 - 54 a jehož zadavatelem je prodejce reklamního prostoru na tematických televizích, společnost Atmedia, se zabýval mimo jiné výsledky spokojenosti s televizní programovou nabídkou u diváků placených a neplacených televizí.

Celkově je 86% diváků placených televizí spokojeno s televizní nabídkou. To je o 17 p.b. více, než u diváků neplacených televizí. Zároveň je u placených TV pouze 12% nespokojených diváků. U diváků neplacených TV je nespokojeno 28% jejich diváků.

Dále se 44% diváků placených TV domnívá, že na placených TV je lepší program. U diváků neplacených TV si lepší program pochvaluje pouze 33% diváků.

Naopak shoda panuje ve vnímání televize jako média. U diváků placených a neplacených televizí je toto vnímání velmi podobné. Obě skupiny si myslí, že jim televize poskytuje nové informace a užitečné znalosti o nejaktuálnějším dění z domova i ze světa.

Podle Petra Majerika, ředitele Atmedia pro ČR: „Výzkum potvrdil naše očekávání, že zadavatelé využívající pro svou komunikaci tematické TV, oslovují diváky, kteří mají ke sledování televize nadprůměrně pozitivní vztah. To je příčinou jejich většího zaujetí a následně i vyšší míry zapamatovatelnosti reklamy.“

Spokojenost se stávající televizní nabídkou (v %)

Diváci placených TV jsou spokojenější s TV nabídkou
▲ Diváci placených TV jsou spokojenější s TV nabídkou

Zdroj: GFK

Atmedia Group působí v Polsku, České republice a Maďarsku. Byla založena v roce 1998 v Polsku. V roce 2008 Atmedia zahájila provoz v České republice a v roce 2010 v Maďarsku. Na každém z těchto trhů je největším, nezávislým prodejcem reklamního prostoru na tematických TV kanálech. Kromě toho zabezpečuje TV sponzoring a na míru ušité speciální projekty.

Atmedia Česká republika TV portfolio:

Disney Channel, Minimax, AXN, Animax, MusicBox, Óčko, CS Film, Spektrum Home, DoQ, Film+, Fishing & Hunting Channel, MGM, TV Paprika, Spektrum, Sport 1, Sport 2, Sport 5, Universal Channel, Zone Romantica, Meteo TV, National Geographic Channel

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články