Quantcast

CET 21 má nového ředitele zpravodajství a publicistiky

| redakce | tisk

Novým ředitelem zpravodajství a publicistiky byl s účinností k dnešnímu datu jmenován Vladimír Mužík, který dosud v CET 21 působil na pozici ředitele PR a komunikace. Dočasným vedením oddělení PR a komunikace byl pověřen marketingový ředitel Ondřej Křivka.

Vladimír Mužík nastoupil do CET 21 v červnu loňského roku na pozici ředitele PR a komunikace. Na své nové pozici ředitele zpravodajství a publicistiky bude zodpovídat za veškerý zpravodajský obsah CET 21, a to na televizních kanálech, ale i v agentuře Mediafax a internetových portálech společnosti. Z postu ředitele zpravodajství a publicistiky odchází po dohodě dosavadní ředitel Martin Ondráček, který v TV Nova působil 12 let.

Zpravodajství je pro nás jako lídra trhu jedním ze základních pilířů našeho vysílání. Proto mě velmi těší, že Vladimír přijal naši nabídku na vedení zpravodajských a publicistických týmů naší televize. Věřím, že nám Vladimír se svými rozsáhlými zkušenostmi z oblasti médií pomůže udržet vysokou kvalitu a sledovanost našeho zpravodajství. Jeho úkolem bude mimo jiné uvést na obrazovku TV Nova nové zpravodajsko-publicistické pořady. Zároveň bych rád poděkoval Martinu Ondráčkovi za jeho dlouholetou vynikající práci, kdy se významnou měrou podílel na tvorbě vůbec nejsledovanější zpravodajské relace v regionu,“ říká Jan Andruško, generální ředitel TV Nova.

K Televizním novinám na TV Nova každý den usedá průměrně více než dva miliony diváků. Je pro mě velkou výzvou posílit jasné vedoucí postavení Televizních novin a nabídnout kvalitní zpravodajský obsah napříč různými platformami. Naše strategie se zaměří nejen na televizní obrazovky, ale ve velké míře také na internet,“ říká Vladimír Mužík, nový ředitel zpravodajství a publicistiky, který dříve působil jako šéfredaktor nejčtenějšího slovenského deníku Nový čas a nejčtenějšího českého deníku Blesk.

zdroj: Nova





Reklama




Vybrané články