Španělsko: Placená TV ztrácí zákazníky
| redakce | tiskŠpanělské placené TV platformy nadále přicházejí o zákazníky a výnosy. Vyplývá to z nejnovějšího reportu telekomunikačního úřadu CMT za první kvartál 2013. Report uvádí, že placená TV má méně než 4 miliony zákazníků, což je nejnižší hodnota od 3. čtvrtletí 2009.
Reklamní příjmy mezi lednem a březnem poklesly o 15 procent a placené TV společnosti vygenerovaly 358 milionů eur.
Satelitní pay-tv služba CANAL+ (dříve Digital+) si udržuje prvenství mezi operátory. Platforma společnosti Sogecable ztratila 4,5% klientů a má 1,7 milionu předplatitelů. Tržby operátora naopak vzrostly o 19,5% na 300 milionů eur.
Movistar TV ztratila 18,9% klientů a má 656 tisíc zákazníků. Největší pokles zaznamenala platforma GolTV. Sportovní kanál Mediapro ztratil 29% klientů a na konci března měl 260 tisíc předplatitelů.
zdroj: Rapid TV News