Quantcast

Španělsko: Placená TV ztrácí zákazníky

| redakce | tisk

Španělské placené TV platformy nadále přicházejí o zákazníky a výnosy. Vyplývá to z nejnovějšího reportu telekomunikačního úřadu CMT za první kvartál 2013. Report uvádí, že placená TV má méně než 4 miliony zákazníků, což je nejnižší hodnota od 3. čtvrtletí 2009.

Reklamní příjmy mezi lednem a březnem poklesly o 15 procent a placené TV společnosti vygenerovaly 358 milionů eur.

Satelitní pay-tv služba CANAL+ (dříve Digital+) si udržuje prvenství mezi operátory. Platforma společnosti Sogecable ztratila 4,5% klientů a má 1,7 milionu předplatitelů. Tržby operátora naopak vzrostly o 19,5% na 300 milionů eur.

Movistar TV ztratila 18,9% klientů a má 656 tisíc zákazníků. Největší pokles zaznamenala platforma GolTV. Sportovní kanál Mediapro ztratil 29% klientů a na konci března měl 260 tisíc předplatitelů.

zdroj: Rapid TV News





Reklama




Vybrané články