Quantcast

Sledovanost filmového kanálu Film+ neustálé vzrůstá

| redakce | tiskobrázek k článku: Sledovanost filmového kanálu Film+ neustálé vzrůstá

Filmový kanál Film+, z portfolia tematických kanálů mezinárodní mediální společnosti IKO Cable, zaznamenává kontinuální růst podílu sledovanosti. Dle zdrojů ATO/Mediaresearch, Film+ pravidelně zaujímá přední pozice na žebříčcích sledovanosti mezi placenými TV kanály a taktéž si stabilně drží pozice hned za volně šířenými terestrickými kanály.

Měsíční průměry za měsíc červenec vykazují u cílové skupiny M18-49 Cable - 0,54% podíl sledovanosti a u cílové skupiny M18-49 - 0,35% podíl sledovanosti, přičemž nejsilnějšími dny byly u skupiny M18-49 Cable sobota 27. 7. s 1,5% podílem a u cílové skupiny M18-49 to byla taktéž sobota, ale 13. 7. s 1% podílem. Průměr v měsíci srpnu zaznamenal vzestup u skupiny mužské populace diváků s kabelovým připojením na 0,65% podílu a u cílové skupiny M18-49 na 0,49% podílu. Dne 2. 8. se denní podíl sledovanosti Film+ vyšplhal na rekordních 2,9% v cílové skupině diváků M18-49Cable a na stabilitu divácké obliby poukázal 1,1% podíl v cílové skupině M18-49.

Nejúspěšnějšími filmy prázdnin na Film+ byly, akční komedie, Dokud nás smrt nerozdělí, která 22. 7. v odpoledním bloku ukrojila 11,7% podíl a akční thriller Grindhouse: Auto zabiják 10. 8. dosáhl na 9,6% share v cílové skupině M18-49 Cable. V celém kontextu měření lze tedy poukázat na fakt, že podíl sledovanosti se od jara tohoto roku zdvojnásobil.

Za dlouhodobým nárůstem zájmu diváků o filmový kanál Film+ , stojí především kvalitní programový obsah spolu s nasazením nových dramaturgických bloků, efektivní plánování, zcela nový atraktivní grafický design celého kanálu akcentující zaměření Film+ na filmového diváka. Celková strategie komunikace Film+ je podpořena webem www.filmplus.cz , který spolu s propojením na facebookový profil, divákovi nabízí široký filmový servis,“ uvedla Erika Luzsicza, managing director společnosti IKO Cable s.r.o.

Do komplexního rámce služeb divákovi a dlouhodobého profilování Film+ jako čistě filmového kanálu, který nabízí ničím nerušený divácky zážitek, náleží též strategie, nepřerušovat filmovou produkci reklamou. Tento krok činí Film+ pro diváka ještě atraktivnějším, přičemž není nikterak omezen prostor určený zadavatelům reklamy pro komunikaci se svým klientem.

V září si mohli diváci vychutnávat herecké umění držitelů Oscarů, Julie Roberts, Colina Firthe, Toma Hankse, držitele Zlatého Globu Bruce Willise a mnoha dalších hvězd. V říjnovém programovém schématu Film+ opět nebude chybět nový dramaturgický blok a divák se bude mít opět nač těšit. Název nového bloku našim divákům představíme v nejbližších dnech, ale již nyní můžeme prozradit, že se na obrazovce objeví například Jason Statham, Liam Neeson, John Travolta i Karel Roden v jedné z hlavních rolí filmu, Není kam utéct a mnoho dalších hvězd filmového plátna.

zdroj: IKO Cable TV





Reklama




Vybrané články