Quantcast

Ředitelem Media Clubu bude Ladislav Dianiška

| redakce | tisk

Do čela Media Clubu nastupuje od 1. dubna Ladislav Dianiška. Na této pozici střídá Petra Jelínka, který se přesunul na nově vytvořenou pozici Head of New Media Sale.

Ladislav Dianiška (42 let) má za sebou již dvacetiletou zkušenost na obchodních, marketingových i logistických pozicích. Do TV Prima přichází ze soukromé zdravotnické sítě Santé a TeamPrevent, kde působil jako ředitel úseku strategie obchodu a marketingu. Obdobnou pozici dříve zastával ve firmách Kostelecké uzeniny a Crocodille, jako obchodní ředitel také působil ve společnostech Tchibo Praha a Poděbradka, a. s., patřící skupině Karlovarské minerální vody.

Ředitelem Media Clubu bude Ladislav Dianiška
▲ Ředitelem Media Clubu bude Ladislav Dianiška

Jsem velmi rád, že na pozici obchodního ředitele můžeme přivítat někoho s tak bohatými zkušenostmi, jako je Ladislav Dianiška. Věřím, že díky své schopnosti budovat a vést úspěšné obchodní týmy dokáže ještě dále rozvíjet služby Media Clubu, a posilovat vztahy se zákazníky,“ říká Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.

Společnost Media Club má v rámci televizní reklamy na starosti prodej na stanicích skupiny Prima, TV Barrandov a stanicích skupiny Óčko. V rámci online reklamy obstarává portfolio webů Prima Online a také unikátní produkt vytvořený ve spolupráci se společností Seznam.cz. Třetím mediatypem, zastupovaným Media Clubem, je skupina stanic pod hlavičkou Radio United a Rádio Impuls, což je nejposlouchanější rozhlasová stanice v ČR. Media Club je mediálním zastupitelstvím s nejvyšším kumulativním zásahem ve výši 100 % dospělé populace ve věku 15-69 let. (Zdroj: adMeter, Median, 12/2014)

zdroj: Prima





Reklama




Vybrané články