Quantcast

Mňam TV vaří na českém TV trhu již 3 měsíce

| redakce | tisk

Lifestylová stanice Mňam TV si rychle získala své místo na trhu. České publikum zaujala pořady o vaření se světovými i českými šéfkuchaři. Po třech měsících v éteru oslovila více než 678 tisíc diváků, zejména ženy v produktivním věku ze středních a větších měst.

Televizní kanál Mňam TV vysílající pořady o vaření a zdravém životním stylu je v měření od 13. března letošního roku. Stanici vysílající v regionálním multiplexu 8 má naladěno téměř 1,4 milionu diváků, což je zhruba čtvrtina jejího technického potenciálu.

Svou cestu si ke stanici našly převážně ženy v aktivním věku 25-54 let, které bydlí ve středně velkých a větších městech a dosahují vyššího socio-ekonomického statusu ABC. Přitažlivost stanice pro ženské publikum dokazuje i vysoká afinita stanice u diváckých skupin jako jsou Hospodyně s dětmi do 4 let (aff 135%), ženy ve věku 15-44 ABC (aff 128%) nebo mladé ženy 15-34 let ABC z velkých měst (aff 228%).

Mezi divácky nejsledovanější pořady patří originální český pořad Domácí kuchyně, který uvádí šéfkuchař Jaroslav Žídek, nebo pořad U mě v kuchyni, který nechává diváky nahlédnout do kuchyní slavných světových šéfkuchařů.

S vývojem pozice stanice na českém trhu jsme zatím spokojeni. Jsme rádi, že i za tak krátký čas si dokázala Mňam TV získat své příznivce. Těšíme se na další vývoj a připravujeme změny programu i nové lifestylové projekty, u kterých věříme, že ještě zvýší atraktivitu naší tematické stanice,“ říká jednatelka společnosti Axocom Erika Luzsicza, zastupující stanici na českém trhu.

Vývoj penetrace stanice Mňam TV (reach bez podmínky, v 000), CS 4+

Mňam TV vaří na českém TV trhu již 3 měsíce
▲ Mňam TV vaří na českém TV trhu již 3 měsíce

Zdroj: ATO-Mediaresearch/Nielsen Admosphere, 3-6/2015, AtMedia





Reklama




Vybrané články