UPC CZ má 539 tisíc zákazníků TV služeb, 506 tisíc internetu

| redakce | tisk

Společnost UPC Česká republika zaznamenala během prvního čtvrtletí roku 2019 další růst prodeje digitálních služeb a rozšiřovala svoji širokopásmovou giga-ready síť. K růstu prodeje pomohly zejména další investice do síťové expanze a zkvalitňování služeb.

Na konci prvního čtvrtletí měl operátor 539 tisíc zákazníků televizních služeb, což je meziročně o 6,2 tisíce více. Internetové připojení od UPC využívá již 506.100 klientů, o 5,3 tisíce více v meziročním srovnání. Zákazníci UPC si oblíbili i telefonní služby, které využívá již 202.700 klientů (+ 29.400).

Operátor má téměř 1,25 milionů služeb (RGU) - k růstu prodeje internetových, TV a telefonních služeb na konci 1. čtvrtletí 2019 přispělo pokračující zvyšování internetových rychlostí pro nové i stávající zákazníky, výměna modemů za špičkové WiFi routery, tzv. Connect Boxy, ale i rozšiřování nabídky HD stanic do TV nabídky a do Zpětného zhlédnutí.

Počet zákazníků (grafika: UPC)
▲ Počet zákazníků (grafika: UPC)

Pokračující investice do rozšiřování optické sítě - podpořily nárůst počtu domácností, které byly na konci 1. čtvrtletí připojené na giga-ready širokopásmovou síť UPC v České republice, na celkových 1 531 000 domácností, což je o 18 700 více v porovnání s 1. čtvrtletím 2018.

Přes 200 000 uživatelů telefonních služeb UPC - pokračující kampaň Happy Home® se sloganem "Užijte si každý moment" podpořila v 1. čtvrtletí růst prodeje TV, internetových a telefonních služeb se značkou UPC. Nejvýraznějšího růstu dosáhl počet uživatelů telefonních služeb, který překročil milník 200 000 (202 700), což je o téměř 30 000 více prodaných služeb více ve srovnání se stejným obdobím minulého roku.