Quantcast

Eurosport bude sdílet obsah z LOH 2020 na Twitteru

| redakce | tisk

Společnost Eurosport bude na Twitteru zveřejňovat nejčerstvější a nejzajímavější okamžiky z olympiády jako součást svého komplexního pokrytí Olympijských her v Tokiu v roce 2020 ze svých digitálních platforem.

V rámci spolupráce na OH v Tokiu v roce 2020 Twitter umocní digitální pokrytí Olympijských her společností Eurosport na 16 evropských trzích včetně České republiky.

Toto partnerství uživatelům Twitteru přinese obsah světové úrovně včetně těch naprosto nejlepších okamžiků, které nabídne vysílání Eurosportu, v podobě početných klipů s nejlepšími medailovými momenty a těmi nejnapínavějšími, místně relevantními okamžiky olympijských her a také živý přenos ze zahajovacích a závěrečných ceremoniálů.

Discovery a Eurosport také nabídnou TOP partnerům Olympijského výboru speciální marketingová řešení obsahu, takže budou moct spolu s olympijskými hrami lépe propagovat své globální značky v Evropě. Twitter inzerentům poskytne i další možnosti, jak se spojit s olympijským vysíláním Eurosportu. Veškerý obsah bude podpořen oficiálním twitterovým účtem Eurosportu, nabízeným k prodeji jako in-stream sponzoring na Twitteru společnostmi Discovery, Eurosport a Twitter.

Tato obsahová spolupráce Eurosportu a Twitteru umožní propojení na Twitteru aktivních diváků ze všech klíčových evropských trhů s nejlepšími světovými sportovci včetně místních olympijských nadějí a hrdinů, s pořadatelským městem a nejvýznamnějšími momenty her. Prostřednictvím svých twitterových kanálů osloví Eurosport svým komplexním digitálním vysíláním z Tokia v roce 2020 nové publikum a propojí ho s webem Eurosport.com a s aplikací Eurosport, což jsou jediné platformy, kde mohou evropští diváci zažít každou minutu olympiády se všemi 3500 hodinami a 321 zlatými momenty živě ve 4K ultra-vysokém rozlišení.





Reklama




Vybrané články