Quantcast

Prima spouští novou verzi webu cervene-tlacitko.cz

| redakce | tisk

Nová podoba webu cervene-tlacitko.cz se zaměřuje nejen na nejdůležitější informace o technologii HbbTV a podrobnosti ohledně jejího fungování, ale nově skupina Prima vytvořila i sekci zaměřenou na inzerenty.

V té se mohou seznámit s jednotlivými reklamními formáty, úspěšnými příklady kampaní či se mohou dozvědět, jak funguje online nástroj pro tvorbu aplikací zdarma - HbbTV Creator.

Počet diváků v České republice, jejichž televizní přístroj podporuje možnost HbbTV, už přesahuje dva miliony, skupina Prima meziročně eviduje 32% nárůst zobrazení červeného tlačítka. Díky tomu se HbbTV platforma dostává do popředí zájmu inzerentů. Rozhodli jsme se pro ně vytvořit novou speciální sekci, kde se mohou například dočíst o benefitech kampaní na platformě HbbTV, možnostech cílení na diváky či novinkách ze světa HbbTV,“ popisuje nový portál Daniel Grunt, ředitel nových médií skupiny Prima.

Červené tlačítko (foto: FTV Prima)
▲ Červené tlačítko (foto: FTV Prima)

Sekce pro inzerenty dále nabízí několik případových studií kampaní v HbbTV, krok za krokem představuje i HbbTV Creator - nástroj, ve kterém si inzerenti mohou velmi snadno a zdarma sami vytvořit svou HbbTV aplikaci. Portál podrobně vysvětluje i demografii spojenou s HbbTV, a samozřejmě v něm nechybí ani ceník či možnost poptávky kampaní.

Stejně jako při uvedení kampaně k červenému tlačítku podpoří skupina Prima i popularizaci HbbTV mediální kampaní, kterou mohou diváci vidět jak v TV, online, tak na sociálních sítích. Veškeré informace k HbbTV na www.cervene-tlacitko.cz/ nebo informace pro inzerenty na www.cervene-tlacitko.cz/partneri.

zdroj: Prima





Reklama




Vybrané články