Na Slovensku v roce 2019 kralovala trhu skupina Markíza
| redakce | tiskNa slovenském televizním trhu byla v roce 2019 nejsledovanější televizní skupina Markíza. Ve strategické cílové skupině 12 až 54 let byl nejsledovanější film Psí duše, reality show Utajený šéf a podvečerní seriál Oteckovia.
V obchodní skupině 12-54 dosáhla televizní skupina Markíza celodenní tržní podíl 28,4 procenta a konkurenční skupinu Joj (21,3%) tak předstihla s rozdílem až 7,1 procentního bodu. Po 327 dní v roce byla jedničkou na slovenském trhu televizní skupina Markíza, 30 dní v roce skupina Joj a 7 dní v roce veřejnoprávní RTVS.

Samotná TV Markíza byla v loňském roce nejsilnější mezi slovenskými programy. V cílové skupině 12-54 zaznamenala průměrný celodenní tržní podíl ve výši 21,2%. Konkurenční TV Joj (14,5%) vykázala ve stejném období o 6,7 procentního bodu slabší výsledek.

Jednoznačné celoroční vítězství patřilo skupině Markíza i v hlavním vysílacím čase (prime-time) od 19:00 do 23:00 hodiny, kdy zaznamenala průměrný podíl na trhu 29,7% a konkurenční skupinu Joj (25,7%) tak předstihla o 4 procentní body.

Samotná TV Markíza dosáhla v roce 2019 v primetime průměrný tržní podíl 22,3% a s rozdílem 4 procentních bodů tak porazila konkurenční TV Joj (18,3%).
Data z měření: LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dat: PMT/KANTAR SLOVAKIA + Markíza
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:10 Dvanáct měsíčků
20:00 Ďábel nosí Pradu
20:20 S tebou mě baví svět
20:15 Ženská na vrcholu
20:10 Dařbuján a Pandrhola
20:00 Všechny lásky Karla Gotta
20:30 Pobozkala som Santa Clausa
20:10 Šťastné a veselé
20:30 Šťastný domov
20:20 Žena za pultem (11)