Quantcast

Prima podporuje HD, na YouTube spotem ve 480p

| redakce | tisk

Na lepší kvalitu obrazu a doplňkové služby láká své diváky televizní skupina Prima. V novém videospotu propaguje placené televizní služby nabízené operátory satelitních, kabelových a internetových platforem.

Nová informační kampaň televize Prima si klade za cíl diváky pozemního vysíání informovat o možnostech sledování všech programů Primy ve vysokém rozlišení (HDTV) s možností sledování všech filmů, seriálů, dokumentů a zábavních pořadů jednoduše v lepší kvalitě. Na kampaň upozornil portál tvkompas.cz.

Promo video k popisované kampani k HD se objevilo na oficiálním kanále provozovatele FTV Prima na sociální síti YouTube. Překvapivě je video jen v rozlišení 480p.

Prima nadále podporuje pozemní platformu, kam nedávno zařadila svůj hlavní kanál s hodinovým časovým posunem Prima +1 a zároveň zde spustila testovací pozici pro nový projekt zpravodajské a informační televize CNN Prima News. V rámci přechodu na druhou generaci pozemního vysílání bude šířit všechny své programy v rámci DVB-T2 jedné vysílací sítě - multiplexu 22.

Ještě ostřejší... Kampaň Prima (foto: spot Primy)
▲ Ještě ostřejší... Kampaň Prima (foto: spot Primy)

Programy skupiny Primy budou v rámci DVB-T2 dostupné zdarma jen v kvalitě SD+. Nicméně není jasné, co si mají diváci pod pojmem SD+ představit. Standard SD+ totiž neexistuje. Prima, podobně jako konkurenční Nova, hodlá poskytovat svůj HD signál jen v rámci placených služeb.





Reklama




Vybrané články