CryptoBox 800 UHD

TCL: Nové modely QLED televizorů a spoty

| redakce | tisk | názory

Společnost TCL Electronics se vrací do světa médií s novou kampaní, ve které se ke známému televiznímu hlasateli Alexandru Hemalovi připojil i lokální ambasador značky, kterým je pro tento rok bývalý úspěšný ligový fotbalista a nyní trenér prvoligové Příbrami Pavel Horváth.

Sérii reklamních videospotů opět vyrobila digitální agentura X Production. Bude jich celkem šest.

Nové spoty TCL (foto: TCL)
▲ Nové spoty TCL (foto: TCL)

Nová kampaň uvádí na český trh souběžně s evropskou premiérou nové produktové řady televizorů QLED TCL C715 a C815. Spoty je možné postupně zhlédnout na oficiálním YouTube kanálu české distribuce TCL a také na přidružených sociálních sítích. V plánu je také nasazení vybraných spotů do reklamních bloků při zápasech české fotbalové reprezentace. Značka TCL je od roku 2020 Premium partnerem české fotbalové reprezentace.

Pod pracovními názvy, jako jsou například Fotbalista, 100 herců, První liga nebo Šatna, se skrývá prezentace klíčových vlastností modelu QLED TCL C815, mezi které patří zobrazovací frekvence 100 Hz, technologie QLED, handsfree ovládání a operační systém Android. V kulisách filmového studia se odehrávají humorné dialogy mezi fotbalovou legendou a legendou televizního moderování.

Nové spoty TCL (foto: TCL)
▲ Nové spoty TCL (foto: TCL)

Společnost TCL je druhým největším výrobcem televizorů na světě s tržním podílem 13 %, což představuje 32 milionu kusů televizorů vyrobených a dodaných na trh v roce 2019. Těch pod značkou TCL jsou zhruba dvě třetiny, zbytek tvoří například televizory značky Thomson, která také patří pod TCL. Společnost dosáhla za rok 2019 rekordního obratu ve výši 5,6 miliard EUR.

názory čtenářů