Quantcast

Portugalsko: Operátoři přidávají reklamu k PVR nahrávkám

| redakce | tisk

Jak dostat reklamu k televizním divákům vymysleli poskytovatelé placených televizních služeb v Portugalsku. Místní operátoři Meo, NOS a Vodafone Portugal začali přidávat 30 sekundové reklamy ke svým automaticky nahrávaným programům.

Vkládání reklam bude probíhat postupně s přihlédnutím k různým modelům digitálních boxů v domácnostech u abonentů a počtu televizních kanálů, které jsou součástí této iniciativy, podpořené společností Accenture.

Diváci se budou moci pouze rozhodnout, zda upřednostňují generickou nebo personalizovanou reklamu.

Deník Expresso uvedl, že o vkládání reklam bude rozhodovat televizní stanice, neboť jsou vlastníky vysílacích práv a komerčně využívají obsah. Předpokládá se dohoda o sdílení příjmů mezi televizními kanály, operátory, společností Accenture a "agenturami specializovanými na vkládání reklamy".

Provozovatelé pay-tv platforem zatím nezveřejnili, které televizní kanály se k této iniciativě připojily. Rovněž není známo, zda jsou nějaké plány na zahrnutí reklamy do funkcí zpětného přehrávání a rychlého posunu vpřed během živého vysílání televizních stanic.

zdroj: Advanced television





Reklama




Vybrané články