Quantcast

Značka HSE24 opustila italský trh

| redakce | tisk

Jeden z největších teleshoppingových kanálů v Itálii dokončuje proces transformace na novou značku GM24. Dne 25. června se na satelitu Eutelsat Hot Bird 13C (13°E) na frekvenci 10,930 GHz, pol. H změnila identifikace FTA programu z předchozího názvu HSE24 na GM24.

Toto je definitivní konec značky HSE24 Italia. Rebranding následuje po vstupu HSE24 Italia v červenci 2019 do GM Comunicazione, kterou provozují Marco a Giovanni Sciscione.

GM24 je italská společnost, která díky svým zkušenostem v oblasti teleshoppingu vyhledává a vyvíjí zboží pro italský trh. Společnost nabízí k prodeji výrobky z různých kategorií, jako je zdraví, krása, móda, šperky, domácnost a kuchyně.

GM24 - záběr z příjmu stanice
▲ GM24 - záběr z příjmu stanice

HSE24 Italia byla původně spuštěna jako H.O.T. Italia v prosinci 2000 a vysílala čtyřhodinový živý pořad na frekvencích kanálu ReteMia. V následujícím roce začala stanice vysílat nepřetržitě jako Home Shopping Europe. Značka HSE24 Italia fungovala od roku 2011 do roku 2021, konkrétně do 25. června 2021.

Vizuální změna pro diváky HSE24 Italia byla zavedena před mnoha měsíci. Během této doby se v televizi střídavě používala dvě loga na obrazovce (GM24 a HSE24). Změna v identifikaci vysílání na satelitu je dokončení procesu rebrandingu, který byl zahájen před 2 lety po přechodu na GM Comunicazione.

technické parametry - GM24:

• Eutelsat Hot Bird 13C (13°E), freq. 10,930 GHz, pol. H, SR 30000, FEC 2/3, DVB-S2/8PSK, FTA

zdroj: satkurier.pl





Reklama




Vybrané články