Quantcast

Media Club má 41% mezi rádii. Týdně zasáhne 2/3 posluchačů

| redakce | tisk

Media Club ve třetím kvartále rostl nejvíce z obchodních zastupitelství na rádiovém trhu a zvýšil svůj podíl poslechovosti o 0,7% p. b. na 41%.

Týdně tak celkově zasáhne víc než 4,8 mil. posluchačů v cílové skupině 12-84 let. Rádia ze sítě Radia United Broadcasting dosáhla opět historického rekordu - share 15,7% (mezikvartální narůst o 0,81 p. b.). Nejúspěšnějším komerčním rádiem nadále zůstává Rádio Impuls, které má týdně 1 698 000 posluchačů (mezikvartální nárůst o 109 000 posluchačů), share 11,1%. Největším skokanem ze sítě Radio United Broadcasting bylo Rádio Kiss, které si týdně polepšilo o 73 000 posluchačů, jeho celkový share je 5,91%. Jedná se o dlouhodobě nejdynamičtěji rostoucí rozhlasovou stanici v ČR.

Podíl rádií Media Clubu (foto: Media Club)
▲ Podíl rádií Media Clubu (foto: Media Club)

Velice nás těší, že nadále posilujeme svou pozici mezi mediálními zastupitelstvími na trhu, zvlášť v době, kdy rádia opět zažívají renesanci a zadavatelé chápou, že být slyšet v éteru je nedílnou součástí media mixu, tudíž jsme letos byli velice rychle vyprodaní a nový byznys nám narostl o 29%. Pevně věříme, že se podaří růst i v příštím roce,“ říká Jan Čadek, obchodní ředitel divize rádií Media Clubu.

Ze zastupovaných rádií se dařilo také Evropě 2, která měla ve třetím kvartále týdně 1,39 mil. posluchačů (mezikvartální nárůst o 2%), Frekvence 1 dosáhla 1,03 mil. posluchačů (mezikvartální nárůst o 7%). Ze sítě Radio United Broadcasting rostly stanice Radio Beat (544 000 posluchačů, mezikvartální nárůst o 7%) a Country Radio (593 000 posluchačů, mezikvartální nárůst o 8%).

zdroj: Media Club





Reklama




Vybrané články