Media Club má 41% mezi rádii. Týdně zasáhne 2/3 posluchačů
| redakce | tiskMedia Club ve třetím kvartále rostl nejvíce z obchodních zastupitelství na rádiovém trhu a zvýšil svůj podíl poslechovosti o 0,7% p. b. na 41%.
Týdně tak celkově zasáhne víc než 4,8 mil. posluchačů v cílové skupině 12-84 let. Rádia ze sítě Radia United Broadcasting dosáhla opět historického rekordu - share 15,7% (mezikvartální narůst o 0,81 p. b.). Nejúspěšnějším komerčním rádiem nadále zůstává Rádio Impuls, které má týdně 1 698 000 posluchačů (mezikvartální nárůst o 109 000 posluchačů), share 11,1%. Největším skokanem ze sítě Radio United Broadcasting bylo Rádio Kiss, které si týdně polepšilo o 73 000 posluchačů, jeho celkový share je 5,91%. Jedná se o dlouhodobě nejdynamičtěji rostoucí rozhlasovou stanici v ČR.
„Velice nás těší, že nadále posilujeme svou pozici mezi mediálními zastupitelstvími na trhu, zvlášť v době, kdy rádia opět zažívají renesanci a zadavatelé chápou, že být slyšet v éteru je nedílnou součástí media mixu, tudíž jsme letos byli velice rychle vyprodaní a nový byznys nám narostl o 29%. Pevně věříme, že se podaří růst i v příštím roce
,“ říká Jan Čadek, obchodní ředitel divize rádií Media Clubu.
Ze zastupovaných rádií se dařilo také Evropě 2, která měla ve třetím kvartále týdně 1,39 mil. posluchačů (mezikvartální nárůst o 2%), Frekvence 1 dosáhla 1,03 mil. posluchačů (mezikvartální nárůst o 7%). Ze sítě Radio United Broadcasting rostly stanice Radio Beat (544 000 posluchačů, mezikvartální nárůst o 7%) a Country Radio (593 000 posluchačů, mezikvartální nárůst o 8%).
zdroj: Media Club