Sportitalia rozšiřuje svůj byznys v Itálii
| redakce | tiskItalský volně vysílající sportovní kanál Sportitalia mění formu svého působení z televizního vysílání na mediální společnost s doplňkovými a diverzifikovanými aktivitami.
To jsou slova Michele Criscitiella, majitele sportovní televize, v rozhovoru pro finanční časopis Milano Finanza.
Skupina se chystá otevřít kavárny a bary, počínaje Milánem a dále v jižní Itálii. Rozhodnutí o dalších investicích by mělo přispět k dalšímu růstu příjmů.

Společnost Micri Communication, kterou vlastní Criscitiello, získala 50% podíl ve společnosti ISC (Italia Sport Communication) od společnosti Gruppo GMH, kterou vlastní Giovanni a Marco Sciscione. Tato operace umožnila v květnu letošního roku získat 100% podíl ve sportovním televizním kanálu. Criscitiello byl od roku 2014 spojován se značkou Sportitalia, kterou tehdy vlastnil tuniský podnikatel Tarak Ben Ammar, a později se stal jejím partnerem.
Dnes má sportovní kanál, které se vysílá nekódovaně ( FTA) prostřednictvím digitální pozemní televize na pozici 60 v LCN, průměrný podíl 0,5 %, tedy 1,5 milionu diváků denně. Se 45 až 50 zaměstnanci uzavřela svou poslední bilanci s obratem 8 milionů eur a ziskem 1 milion eur. Sportitalia má televizní práva na vysílání fotbalové ligy Primavera na tři sezóny.
Společnost Sportitalia již nějakou dobu vlastní společnost Sportitaliabet, provozovatel sázkových her.
zdroj: satkurier.pl + tvdigitaldivide.it
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:06 Sladce a hladce
20:00 Pro pár dolarů navíc
20:20 Bratři a sestry (32)
20:15 Polabí (33)
20:10 Labyrint 3 (7)
20:05 Vím, že nic nevím
20:30 Vražda na útese
20:10 Herec Ivan Palúch
20:30 Sekerovci (1)
20:20 Ta naše písnička česká II