Quantcast

TV JOJ: Zápasy hokejových MS 2024 si zapnulo přes 3,5 milionu diváků

| redakce | tisk | názory

Slovenská komerční televizní skupina JOJ poprvé v historii vysílala šampionát MS v hokeji a po jeho skončení se pochlubila celou řadou úspěchů v TV, online, streamu a na sociálních sítích.

JOJ Group byla ve 21. týdnu jedničkou na trhu v celodenním měřítku ale i v hlavním vysílacím čase, v obou relevantních cílových skupinách. Během víkendu, kdy na programu vrcholilo hokejové MS, dosáhla skupina JOJ nejvyšší podíl v neděli 26. května v prime time v komerční cílovce a to až 44,8 procenta. Nejvyšší sledovanost až 16,1 procenta si připsala v nedělním hlavním vysílacím čase v univerzální CS 12+.

Z nedělního finálového zápasu MS, který vysílaly souběžně stanice TV JOJ a JOJ Šport, byla nejsledovanější druhá třetina se 21,8 procentní sledovaností a 47,9 procentním podílem u diváků starších 12 let. V mladším publiku dosáhla 20 procentní sledovanost a 54,2 procentní share. Nejvyšší podíly na trhu si společně na obou stanicích připsala třetí a zároveň poslední třetina turnaje - až 61 % v CS 13 až 55 let a 56,2 % v CS 12+.

Celkově si včera vítězný zápas zlatých Čechů i s průvodními studii zapnulo na TV JOJ až 1.337.000 diváků a na JOJ Šport až 476.000 diváků (Rch v CS 12+).

Živé vysílání všech 64 zápasů letošního MS v hokeji (i se studii) mělo na třech tv stanicích JOJ Group - TV JOJ, JOJ Plus a JOJ Šport - celkově dosah až na 3.525.000 univerzálních diváků.

Všechny hokejové zápasy světového turnaje, který se tento rok konal v Česku, byly dostupné nejenom v televizním vysílání, ale i na online platformách JOJ Group - na webech, ale i ve streamovací službě JOJ play. Pražská skupina A měla dosah až na 365.914 uživatelů, ostravská skupina B, které součástí byla i slovenská reprezentace, měla reach na 1.142.648 uživatelů. Celkový reach zápasů od čtvrtfinále až po finále byl na 487.419 diváků.

Během MS došlo dvakrát k přepsání rekordů internetů - poprvé během zápasu Slovenska s USA v pondělí 13.5., kdy se JOJ dostala na hodnotu 735 Gbit/s. O dva dni později přišel další rekord během duelu Slovenska proti Polsku, kde JOJ vytěžila 831 Gbit/s.

JOJ zabezpečila bezproblémové sledování hokejových přenosů. Stream z MS běžel na CDN JOJ play, který se následně distribuoval dále na jednotlivé stránky JOJ a platformy. Zápasy běžely na novém hardware a dalších přidaných 16 serverů, které měly kapacitu přes 280 tisíc full HD připojení v jeden moment, přičemž byly "pojištěné" i backupovým cloud řešením.

Dění z MS v hokeji televize JOJ pokrývala na Facebooku, Instagramu, TikToku i na YouTube.

zdroj: JOJ

názory čtenářů




Reklama




Vybrané články